Waar goedkoop rc auto's kopen in de buurt van oss

ik zoek een rc winkel in de buurt van oss, ik zoek naar bekende merkjes zoal traxxes enzo.
ik ga voor een budget sparen van 250 euro ongeveer.
maar wil wel op dat bedrag houden mag niet egt veel uitlopen.
het mag ongeveer 35 km ver weg zijn woon in oss dus moet eik genoeg zijn maar wil weten een winkel waar jullie ook ervaring hebben of iets van hebben gehoord.

[mod]Kom op zeg, moet je nu over het hele forum topics aanmaken met vragen over hoe/wat/waar te kopen??? Vragen over auto's vraag je in het autodeel.

En je budget is aardig gegroeid?
wat-voor-rc-auto-budget-140euro
En hier had je al wat besteld?

[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
OK, laat ik ook even vriendelijk zijn.... Toemen in den Bosch....

Er wordt niets gebanned. Joey is al een paar keer er op gewezen om alles centraal te houden maar stelt nog steeds overal op dit forum zijn vragen, ook daar waar het niet thuis hoort. Ik heb net de nodige topics gesloten en verschoven.

De topics van Joey tonen totaal geen eigen initiatief en ook geen inzicht. OK, dat mag je misschien niet op zijn leeftijd verwachten maar als al 2 topics gesloten zijn omdat het allemaal in zijn 1e topic paste moet er toch een lampje gaan branden.
Ook is hij gewezen op het gebruik van taalhulpmiddelen, ook dat negeert hij.

Maar nu ontopic

Verder zijn winkelbesprekingen volgens de regels ook niet toegestaan, geloof ik?

Extreem positief of negatief doen over een bepaalde winkel is verboden, waar ze zitten en wat voor producten ze hebben mag wel.

Praten over een winkel mag best, ook vertellen waar ze zitten en wat hun assortiment is is geen probleem. Echter, zodra het gaat uitmonden in negatieve of extreem overdreven positieve uitingen zullen we ingrijpen. Het mag niet zo zijn dat er op deze manier sluikreclame gaat worden gemaakt.

:ontopic:

Hoera!!!!:music: Weer een "wat voor auto" topic gestart. Waarom gebruiken die personen niet eerst de ZOEKfunctie van het forum. Of gewoon google.

Liever lui dan moe denk ik....

Back