Hallo, Ik heb een Sony HDR-PJ650VE welke ik onder mijn RPAS (Hexa) heb hangen. Nu wil ik deze aansturen via een LANC + CTRL setje echter heb ik dan wel de VMC-AVM1 kabel van Sony nodig. Helaas is deze op de Sony site al geruime tijd uitverkocht. Weet iemand waar ik er nog 1 vandaan kan halen? Gr Norbert
Die zocht ik ja maar wilde er 1 met spoed. Helaas niet snel te krijgen dus een andere camera gekocht. Bedankt voor het meedenken.
Dag Vinnygogo. Ik heb de Sony HDR-CX730e gekocht. Sublieme camera waar de standaard LANC + CTRL op kan.
ik heb hier ook cx730, inderdaad prima camera. helaas was deze niet meer leverbaar, dus de opvolger gekocht. de 780. beeld is mooier, maar zit inderdaad met zelfde dat ik geen lanc heb. dit kabeltje is dus de oplossing?
Hoi Vinnygogo, Vreemd dat de 780 mooier beeld zou geven. Zit exact hetzelfde glas en exact dezelfde cmos in. Het kabeltje is inderdaad DE oplossing. Koppel je tussen de LANC + CTRL en de camera et voilĂ ... Gr. Norbert
Zelfde lens en cmos zegt niet... Het is wat er ernaa mee gebeurd... Net als een auto met dezelfde motor, maar dan een ander motormanagment.