Waar vind ik een CO2 blusser ?

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door MrBean, 13 jun 2007.

1. MrBean

MrBean

Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Hoi allemaal,

ben al een tijdje op zoek naar een CO2 blusser, maar kan die hier (in Belgie) nergens in een hobbyshop of zo vinden. Iemand enige suggestie ?

Groetjes,

Davy

2. nickos

nickos

Lid geworden:
    22 mei 2003
  3. Ger Kovacs

Ger Kovacs Guest

http://www.rhpreventie.nl/aanbieding.html

1e hit bij effe googelen, 80 eurie's voor een 2kg blusser.
    Leuk detail, Barendrecht is bij mij om de hoek, kan er eentje meenemen voor je als je hier prijs op stelt?

Ger.

4. MrBean

MrBean

Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Hey Ger,

bedankt voor het aanbod, maar hem bij jou komen afhalen kost me 170 km rijden... :) Daarom dat ik hem in Belgie aan het zoeken ben ! :) Weet niet of dat zomaar via de post verstuurd wordt en zo ja, zal het wel mega veel kosten voor verzending...

Groetjes,

Davy

5. Ger Kovacs

Ger Kovacs Guest

@Davy.

Ik ben in Helchteren tijdens de jets over Pampa en ga naar de LVC in Sittard op 8 juli.
    Hoef je niet te rijden.

Ger.

6. MrBean

MrBean

Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Ger,

Jets over Pampa is nog een tijdje weg. Wil ondertussen de Harpoon nog invliegen. Daarom wil ik hem zo snel mogelijk, snap je ? :) Moest ik andere voorstellen binnen krijgen of hem toch ergens vinden, dan hoeft het niet. Anders houd ik je tegen dan op de hoogte en dan kan je evt. eentje meebrengen !

Bedankt voor je hulp...

Davy

7. Sandor

Sandor Guest

Davy op de club staan toch grote Co2 blussers?
    die moeten zowiezo op het veld staan tijdens het (jet) vliegen.

8. MrBean

MrBean

Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Hey Sandor,

dat is nieuw voor me. Heeft me nooit iemand verteld dat die daar staan. Zal eens kijken... Het is wel goed om weten zodat ik de tijd tot aan de Jets over Pampa kan overbruggen. Er is me er nl eentje per PB aangeboden... hehehe. Die zou ik dan nodig hebben voor op de shows waar ik (hopelijk) in de toekomst wil gaan vliegen met de jet.

Groetjes,

Davy

Deel Deze Pagina