ben op mijn tank aant wachten :roll: hij is er bijna ( uit hong kong ) dus jullie zullen binnenkort nog wel van mij horen Timo
Veel buiten rijden of zoals afgelopen weekend een grote veldslag geleverd :lol: En dat laatste doen we binnen 8) maar ik rij liever buiten :wink:
WAT LEES IK NU???? "IK HEB GEEN TANK MEER?" Dat wordt krijgsraad, Marcel! Ik zie het rapport al voor me: "Op verlof gegaan met medeneming van een gepantserd voertuig, zijnde een Leopard IIA4, en teruggekomen van verlof, in kennelijke staat, doch zonder voornoemd voertuig. Verklaring van betrokkene was: "Ik heb 'm via Ebay verkocht..." :evil: Dat wordt minstens 6 maanden op water en brood, in een cel achter de wacht met alleen de Bijbel en het Handboek Militair...
Dat is inderdaad mijn verslag uit het rapport: "het hierboven genoemde gepantersd voertuig leverde mij aan derde zoveel munteenheden op,dat ik genoodzaakt was deze zonder medeweten van mijn suprieuren te ontdoen van het gepansterd voertuig.Ik betuig hierbij geen spijt en in mijn nader inzien heb ik juist gehandelt" was getekend: Marcel Sorry Roel,maar nood breekt wet.
grappig de NL militaire taal. :lol: Mijn pershing leeft nog altijd, wel moet ik er eens dringend werk van maken. Nog wat kleine spullen erop zoals het MG vervangen door een metalen versie, maar dan moet ik ze eerst schilderen. Buiten tanks, doe ik ook nog ander werk. zoals een"Bedford Beetle whaleboat" maken voor een klant, mijn web-site up to date houden en aanvullen met artikels.
Ben er ook nog wel maar heb ook nog andere zaken aan mijn hoofd helaas.....druk op zoek naar ander werk b.v., Getronics moest zo nodig nog een afdeling op straat trappen wegens bezuinigingen (zodat ze 350 miljoen voor Pink Roccade konden bieden zeker :evil: ). Wel een metalen MG3 op de Leo gezet en een ander zwaailicht dan het standaard geval. Dan zijn we ook ff bezig om Maingun Stabilisatie units te bestellen in Duitsland voor de Leo van 4 verschillende personen (waaronder ikke), trap en hal aan het opknappen thuis enz. enz.
Huh???????? Ander zwaailicht dan het van rijswege vestrekte model?? Heeft u daar een verklaring voor?? Eventueel fotografisch bewijmateriaal?? Ik vind het zwaailicht wel aardig maar die rood/oranje kabel steekt zo af bij de camo! Groeten Arie