Ben al de gehele dag bezig om een nieuw wachtwoord aan te maken voor de modelbouwmarkt daar ik blijkbaar een verkeerd wachtwoord gebruik. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen en dan krijg je volgens de site een mail met daarin een nieuw wachtwoord. Ik krijg wel een mail maar daarin zit alleen een link en geen nieuw wachtwoord. Blijkbaar snap ik iets niet. Als ik op de link klik dan kom ik op een pagina waarin men vraagt om een nieuw wachtwoord. Er staat reeds een voorstel die ik dan vervang door mijn wachtwoord. Wil ik inloggen met dit wachtwoord dan krijg ik toch weer een error dat mijn wachtwoord onjuist is. Ik kom dus niet verder. Iemand een idee ?
Meestal bij aanvragen van nieuwe wachtwoorden moet je 2x je nieuwe wachtwoord invullen en dan ergens op opslaan drukken. Sommige sites staan je ook niet toe een wachtwoord aan te maken die op je vorige leek. Let ook goed op of je leestekens wel of niet mag gebruiken.. En natuurlijk of je CAPS-Lock per ongeluk aan staat..
En check add blockers en je security level. Een te hoge security level accepteerd geen cookies en kan ook een login blokkeren als ook steeds meer addblockers blokkeren cookies.
Dank voor de eerste reacties. Heb het nog vele malen geprobeerd maar ik kom er niet uit. Er staat dat je een wachtwoord per mail zult ontvangen. Dit klopt echter niet. Je ontvangt een mail met een link en dan moet je in een veld een nieuw wachtwoord opgeven. Maar nergens zie je een button om dit dan te bevestigen. Je ziet alleen een button met de tekst Nieuw wachtwoord maar als je hier op klikt dan begint het weer van voren af aan. Heb regelmatig de neiging gehad om de IPad door het raam te fli...... Ik kom geen stap verder. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Als je een nieuw wachtwoord hebt ingevuld zie je geen knop om het op te slaan zeg je. Is dit zowel met je scherm staand en liggend zo? Heb je dat al getest? Ik merk met mijn smartphone dat ik met een liggend scherm andere dingen zie dan met een staand scherm..
Helaas, het maakt geen verschil of het scherm liggend of staand is. Ik stop er mee, dit is geen doen. Als er al staat dat je een wachtwoord per mail krijgt en die krijg je niet dan klopt er al iets niet in het proces lijkt mij. Je ontvangt een mail met daarin een link wn dan moet je een nieuw wachtwoord opgeven maar dit nieuwe wachtwoord kan ik dan weer niet gebruiken om in te loggen. Het zal wel aan mij liggen maar ik ben echt het spoor bijster. Wie kan stap voor stap uitleg geven wat te doen ?
Hmmm.. Ik heb ook even een nieuw wachtwoord aangevraagd en heb hetzelfde. Kan ook niet meer inloggen nu. Hij geeft bij mij wel aan dat ik ergens cookies blokker of uit heb staan.. Probeer eens in te loggen met het door modelbouwmarkt gegeven wachtwoord. Als hij het dan ook niet doet ligt het toch ergens aan de cookies verwacht ik.
Met het opgegeven wachtwoord lukt het ook niet en de cookies staan op altijd toestaan. Ook op mijn iMac geen resultaat. Zal toch niet aan Safari liggen.....
Ik werk op pc met Chrome dus is niet browser afhankelijk als ik het zo lees. Vandaag ga ik ook nog ff verder stoeien ermee. Heb mezelf nu eruit gegooid.