wat hebben jullie bij als je gaat rijden?

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door TnT nelis, 27 dec 2003.

1. TnT nelis

TnT nelis Guest

nou ik denk dat de topic titel wel duidelijk genoeg is.

wat nemen jullie mee als je een beetje gaat bashen of als jullie naar de race baan gaan zeg wel even erbij of on/offroad rijdt en of het wedstrijd of plezier is.

ik heb bij me: brandstof, schroevendraaiers ty-rips mes en auto met zender enz. en nog tape en wat extra klemmen voor op de auto en een extra gloeiplug. en een extra set banden. dat was het wel dacht ik.

2. lauterbacher

lauterbacher Guest

nouw ik heb alles wat ik heb bij mij
    brandstof,ty-rips mes en auto met zender enz. en nog tape en olie 2 body kist met gereedschap af stel spul voor de autoen een kist met banden en nog wat spullen die nodig hebt :wink:

3. NMTRacer

NMTRacer Guest

je zal altijd zien, wat je bij je hebt gaat nooit kapot, maar wat je niet bij je hebt gaat wel kapot of heb je nodig, voor mij een rede om alles mee te nemen.

4. marvin

marvin Guest

als ik naar een meeting ga neem ik me kist mee met bradstof, zender, reserve batterijen, onraod banden, reserve tandwielen, schoefendraaiers, tyrips, mes en gloeipluggen en een helehoop klijne dingen

p.p, meestal kom ik op een offraod meeting :wink:

5. icewim

icewim Guest

Pfff......wat heb ik niet bij me eigenlijk.....

Wel; doosje met gereedschap/ratelset. Alle soorten inbussleutels en schroevendraaiers, extra schroefjes in diverse maten, gloeipluggen, brandstof, trechter,handdoek,stanleymes (voor als er weer een hond achter mijn auto aanrent) infrarood temp meter (ga ik nu mee beginnen) en condooms; je weet maar nooit.

6. Savage28 !!!

Savage28 !!! Guest

alles wat los en vast zit, en ook maar íets met RC te maken heeft. Tot kapotte onderdelen aan toe :lol: Je weet nooit waar je zoiets voor kunt gebruiken. Het enige wat mist is Ducktape, of hoe je dat schrijft. Dat kun je namelijk óveral voor gebruiken :lol:

Enne, owja, ik neem m'n Savage .26 meestal ook wel mee..... :?
    (Savage .26: dwz: offroad, en voor vééél plezier :lol: )

Greetzz, Robbert

7. TnT nelis

TnT nelis Guest

en wat ik ook altijd bij me heb zijn wattenstaafjes dat is toch zo handig soms. en meestal een vriend met ook een auto voor de gezelligheid.

8. Anonymous

Anonymous Guest

Zender , Auto , Gereedschap , Accu's , Extra Motoren , Kabels , Koelgedoe , Olie , Kappen , Koffer , Banden :)

Zo kan je nog heel wat meer opnoemen

9. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Als ik naar een NK ga neem ik zelfs een bed mee in de vorm van een caravan. Dan heb ik alle luxe zoals een goed gevulde koelkast, gasstel, kachel, TV, video, schotel, DVD, vriendin en internet 8)
    Alle kastjes liggen vol met boddies, accu's laders, noem maar op.

Maar normaal
    - auto met besturing
    - brandstof
    - koffer met onderdelen en gereedschap
    - startkist
    - Koffer met banden
    - tas met oude banden (soms handig)
    - laders
    - tweakboard en ander afstelgereedschap

En volgend seizoen als het mee zit een koffer met motoren

10. Erikderaaf

Erikderaaf

Lid geworden:
    18 sep 2003
    ik heb eigelijk zo'n beetje wat genoemd is mee behalve een tweakbord, maar dan nog:
    -tandenborstel voor kleine plekjes die altijd vies zijn
    -lucht in bus om rommel rond gloeiplug weg te spuiten
    - remmenreiniger & wd40

eerst moest ik met de fiets ging alles in een grote koffer en rugzak,
    nu met de eigen auto staat alles bijna permanent in de achterbak...

11. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    wat je ECHT OP DAT MOMENT nodig hebt heb je toch nooit bij :wink:

12. Savage28 !!!

Savage28 !!! Guest

Juist :( Dat overkomt ons waarschijnlijk allemaal. Dát wat kapot gaat, kun je niet repareren... Conclusie: neem álles mee :lol: Ook dan zul je zien dat er wat anders kapot gaat. Maarja, dan heb je het tenminste geprobeerd! :wink:

Bij gewoon in het Park in de wijk rijden: alleen een gloeier, stelschroevendraaier, Savage en zender.....soms nog vulflesje met kleine voorraad brandstof.

Greetzz, Robbert

13. Rick St.

Rick St. Guest

Ik heb altijd van alles mee, auto ;) zender ,AL het gereedschap, (had wel eens dat een busje waar de as in steekt los was gegaan en ik had dat ene sleuteltje niet mee), Uhmm banden, benzine vulflesje, hele koffer :lol: ,en een spuitbusje met water en een doeje om een beetje schoon te blijven :D

Rick

14. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    als ik bij me thuis rijd met de savage heb ik in men zak zitten: gloeiplugdriver, gloeiplugsleutel

dat is het en al de rest ligt dan binnen in de veranda
    als ik op verplaatsing ga neem ik mijn nitro koffer mee met eigenlijk heb belangrijkste wat je nodig hebt en een busje nitro

grtz nitro

15. Herman te H.

Herman te H. Guest

rick sinds wanneer neem jij een koffer mee
    jij gooit altijd alles in mijn kranten tas :twisted:

nou ik neem me auto mee accu's extra setje band
    jack the gripper zender gereedschap en wat klein spul
    dat is wel zo'n beetje

Deel Deze Pagina