past hij er ook in een keer op want dit is mijn eerste nitro ik rij eigenlijk bigscale dus ik weet er niks van af want die auto van mij is helemaal standaard
Ik heb net ff de Neo opgezocht maar zie nu dat het systeem wat ze gebruiken anders is dan gebruikelijk bij 1/8 offroad. Ga anders is langs een modelbouwwinkel om te passen of een normaal systeem ook past. Anders moet je de originele spullen gebruiken.
Kyosho motoren hebben allemaal een zogenaamde OS as en dan kun je geen JVD koppeling plaatsen! M.v.g. Mark
http://www.kyosho.com/jpn/support/instructionmanual/buggy/pdf/31295_Inferno_NEO_MM.pdf Inderdaad een OS as. Kijkend naar het vliegwiel denk ik dat een JVD ook niet zomaar gaat werken. Wel kan je van iedere 3 pens koppeling een schoenenset en veertjes kopen. Tegenwoordig is er een brede keuze aan schoenen in PTFE, Carbon en Aluminium en de veertjes komen ook in div. diktes in een set dus kan je zelf op zoek naar de juiste combo.
Wat voor koppeling past er dan wel op de OS as? Of is het zo dat het helemaal niet erop kan op de OS as?