Wat is een leuk Beginnersbootje

Discussie in 'Algemeen scheepsbouw' gestart door Hannibal, 27 jul 2003.

1. Hannibal

Hannibal Guest

Mijn neefje van 9 wil een bootje gaan bouwen, wie weet wat een goed en betaalbaar model is?
    Ik zit zelf aan de Pollux te denken.

2. Droopy'ke

Droopy'ke verslagschrijvers

Lid geworden:
    21 apr 2003
    Ripmax heeft een leuk sleepbootje op de markt gebracht dat speciaal voor kinderen is gemaakt. Het is een ARTR (allmost ready to run).
    Enkel de radioapparatuur, de batterij, de stickers en nog enkele fittings er op plaatsen en je kan varen.
    Er staat een groot artikel van dit bootje in het Engelse maandblad 'Model Boats' (editie augustus 2003).
    Eén probleempje: ik weet niet of Ripmax hier in deze kontreien gemakkelijk te verkrijgen is. Je kan het natuurlijk altijd in Groot Brittanië bestellen. :?

Wil je het wat gemakkelijker dan kan je inderdaad natuurlijk bij Graupner te rade gaan: de 'Pollux', 'Anja', 'Lotse' en 'Carina' zijn leuke badkuipmodelletjes voor de kinderen :wink:

Groet
    Droopy

3. Jason

Jason Guest

9 lijkt me wat jong, maar waar een wil (en hulp) is, is een weg. Misschien de Dolly van Robbe, of heel snel klaar, de Katja van Robbe

4. jjbakker

jjbakker Guest

Heeej Han,

Je hebt de Pollux van dichtbij gezien :D

Is goed te doen als beginnersbootje hoor, vraag Mageet maar :roll:

Gr,
    JJ

5. dekees

dekees

Lid geworden:
    12 mrt 2003
    probeer eens een klomp daar kunnen julie of je neef alleen toch hele leuke dingen mee doen. ik ben zelf zo begonnen en het heeft duidelijk een diepe indruk achter gelaten.

Deel Deze Pagina