hoi allemaal ja jullie lezen het goed ik zit heerlijk op mijn bootje op de grevelingen en heb natuurlijk mijn watervliegtuig bij me ook mijn vrouw heeft er een bij zich een graupner trainer en ik mijn salagou helaas meteen de eerste dag motor van mijn vrouw kapot en bij mij een slechte landing en een van mijn drijvers los geslagen en een stuk oracover mee genomen . nou begreep ik dat er in zierikzee een modelbouwwinkel zit weet iemand of deze ook oracover heeft ??? ga hier denk ik maandag naar toe gelukig ook nog mijn trex 600 mee genomen en hier lekker mee kunnen knallen tot dinsdag want toen werd de wind toch echt te hard. dus als iemand nog wat info heeft over waar snel oracover te krijgen in de buurt van de grevelingen zierikzee of die buurt hoor ik het graag wel het liefst voor morgen 12:00 want dan vertrekken we weer uit brouwershaven en heb ik geen wifi meer ps.heb maar 4 weken vakantie dus hoop hem gouw te repareren gr.john
Ik weet dat er in Brielle een winkel zit die oracover verkoopt. RC World heet die zaak. Misschien dat it wat is? Bellen kan altijd! Bos Modelbouw - Google Maps Ik geloof niet dat er in Zeeland bij jouw in de buurt een winkel zit die het verkoopt. Ik woon zelf in Ouddorp en voor mijn spullen moet ik altijd wel een stukje reizen. Succes ermee!
helaas brielle gaat het hem niet worden ben ik bang hoop nog een beetje op zierikzee en anders ben ik later op de week ook nog wel in middelburg ???? mischien hier ergens iets???? we zullen wel zien en anders pech gr.john
Hee die John, let op met Grevelingen, zout water en electronica zijn geen vrienden, ik heb daar al eens een paar druppels van dit goed in mijn regelaar gekregen met dit als resultaat.... :rolling: Kun je folie niet laten versturen? Meestal binnen paar dagen ter plekke, hoef jij niet op pad... Succes met de zoektocht en fijne vakantie nog!
he rob dat probleem ken ik denk maar aan mijn wave in zeumeren en da was echt zoet water hoor gr.john
helaas vandaag in zierikzee aangekomen en meteen naar de modelbouwwinkel moet ik die beste man gaa uitleggen wat oracover is hij verkocht alleen rijdent materieel ach deze week nog naar midelburg en vlisingen dus wie weet nog iets??? gr.john
Even schutten, goese sas. in goes denk ik, dat je het wel gaat vinden. Is trouwens maar 50 meter van de haven in de stad. Mvg Pascal.
Dat is fijn om te vernemen, dan weet ik dat je gezond weer thuis bent gekomen en dat jij aan mijn pensioen aan het werk bent tataaaaaaaaaaaaaaaa Gr je vriend Japiooooooooooo
Nou Werk, heb al weer foto`s voorbij zien komen van een geruit broekie ;-) En dat was niet op je werk :nooo: