Best nog wat nieuwe en goede ideeën gezien. We laten zsm de foto's hier zien. Morgen om 9.24 beginnen en woensdag zelfs om 8.16 uur.
Wel op tijd naar je nest hoor! Veel succes in ieder geval. Ik ben benieuwd hoe Onda het doet. m.v.g. Erik
Suc6 mannen, en groetjes aan die Coburger, (ik ben een Coburger, ha ha maar kan da niet zijn) groetjes van Heli-Uwe
Even wat nieuws, Modellen van 87 gram Inc CR motor Geheel van mylar, Of van carbon met mylar model met 2.7 grams servos en pietu brushless van 11 gram en dan 74 gram, Een team, volledige concentratie.. Een Spaanse kist met een canard boven en onder voorzien van een als rem werkend roer. Foto volgt.
de juryleden gaan alvast straks nog uit eten en bier proeven ik zit gelukkig in panel 2, dus ik mag uitslapen.
Hebben ze het enige belgische jurylid in panel 2 gezet... dat kan toch geen toeval meer zijn Succes trouwens (zowel aan de belgische jury als het nederlandse team)
snap niet wat je daarmee wil zeggen hoor, ze maken gewoon 2 x 5 juryleden die elk 2 voorrondes jureren. toeval is dat ik ingedeeld sta als jury 10, de modelbouwwinkel hoellein is hier 2 km vandaag, deze week daar eens een bezoekje brengen.
uitslapen is uiteraard relatief, om 9u15 worden we opgehaald aan het hotel, maar dan is men al meer dan een uur aan het vliegen.
op www.indoorwm.de staan ook al wat foto's vanaf vrijdag is de wedstrijd live te volgen via deze site.
Uitslagen van vandaag, lastig is dat er met juryteams gewerkt is. Iedere vlieger krijgt met beide teams te maken maar er is toch wel wat verschil in de beoordeling door de verschillende teams. Al met al een redelijke eerste dag. Derk zijn eerste vlucht was onder de maat, Bert zijn eerste ook en max zijn eerste juist erg goed. De tweede vlucht van Derk was top, de tweede van bert beter en de tweede van Max veel slechter.
De foto's zijn moeilijk te lezen: ik vroeg me af of Derk z'n score in z'n tweede ronde wel degelijk 323,40 was.