Website Verplaatst

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Kingpin, 19 dec 2003.

1. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    In verband met de onvriendelijke popups en banners is mijn site over de Schumacher Nitro fusion verplaatst naar het volgende adres:

http://www.freewebs.com/cars-rc/

Wie nog film materiaal heeft die deze ook op deze site wil hebben geplaatst onder "Movies" kan contact met me opnemen.

2. NMTRacer

NMTRacer Guest

wow, relax! zo een moet ik ook hebben :D enige nadeel is dat dat ding ECHT allen maar over asfalt kan.... en de prijs zal ook wel neit te weinig zijn? niet?
    hoe duur was ie :?:

3. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Doe gelijk even wat aan je "scaling" van het beeld, het past niet op diverse laptops :twisted: O ja mijn AdsGone heeft nog steeds problemen met je site!

4. hilbren

hilbren Guest

hij werkt niet met mozilla firebird !! volgens mij is ie dood :twisted:

5. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Tja, dat zou kunnen, er zit nogal wat javascripting in, en aangezien ik geen rekening ga houden met alle browsers die er op dit moment zijn, moet ik soms een keuze maken.

Scaling? dit moet je zeker op 1024 kunnen zien, anders heb je toch echt een probleem met je labtop. Dat jij waarschijnlijk problemen hebt met mijn site (zeker fullscreen) dat komt omdat die tool van jou geen popups laat zien, daarom heb jij hier problemen mee, aangezien fullscreen als een soort popup werkt.
    Probeer deze eens uit te zetten en kijken wat ie dan doet?

6. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Je hebt ergens een fout gemaakt in je scaling, de pop-ups zijn nu wel maar ik zie niet het hele beeld. Mijn laptop heeft een scherm van 1024 x 480, je weet wel breedbeeld ... Normaal gesproken moet ik dan gewoon scrollen maar dat werkt niet met jouw site. :?:

7. Anonymous

Anonymous Guest

Jawel , er zitten 2 knopjes voor ;)

8. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Lezen Dennis .... ik ben niet blond!

:blowup:

9. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Oeff... wat een raar beeld, ik zal het aanpassen zodat je kunt scrollen.

10. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Nismo:

Volgens mij moet het nu werken.

11. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    Ik haat ziezo sites die uitzich zelf op fullscreen gaan heeft totaal geen functie en maakt het alleen maar irritant. Wat ik ook nog ff tegen kwam was als je filmpje wil downloade dat je pasword en username moet invullen ik denk dat dat niet hoort.

Verder is wel goed dat je kan kezen fullscreen of niet maar haal dan dat aftel gebeuren weg. De site zelf is ook wel mooi.

Hier nog een site die ik heb gemaakt die in bijna elke browser 100% wordt weergegeven. http://www.gdesigns.nl/rcracing

12. hilbren

hilbren Guest

het enige wat is zie is "GO BACK"
    slechte site hoor, zoiets zou toch voor iedere browser toegankelijk moeten zijn ;)

13. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Ten eerste vindt ik persoonlijk dat het geen slechte site is, alleen omdat jij tot de catagorie van 0,1% behoord die gebruik maakt van Mozilla.
    Toch gek dat de meeste mensen die alleen maar klagen dat ze een site niet goed kunnen bekijken om welke reden dan ook, dit meestal diegene zijn die gebruik maken van "achterhaalde" browsers die de meeste functionaliteiten niet bezitten, heel jammer.

Dit is geen persoonlijk aanval op jou Hilbren, maar in het algemeen voor mensen die geen Netscape of IE browsers gebruiken. Dit zijn toch wel de browsers die het meest voorop lopen in techniek en functionaliteit. En laten we eerlijk zijn, ik zie ook liever een mooie site dan een site die alleen maar tekst en plaatjes kan weergeven omdat mijn browser dat niet aan kan.

Ik zal Mozilla eens installeren en kijken wat mijn bevindingen zijn.

14. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Dat is inderdaad vreemd, ben ik hier niet tegengekomen, welke links bedoel je? De filmpjes van mij of die daaronder staan?

15. NMTRacer

NMTRacer Guest

dat is bij de filmpjes daaronder, die gast die zn auto molt doet het nog, maar die daarna neit :S

16. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    \Mooie site, voldoet alleen niet aan de W3C standaard, totaal geen karakter encoding etc in je Head informatie etc etc ..., ben dus benieuwd of deze wel goed draait op Mozilla? Hilbren?

17. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Ok, de links werken weer, ze hadden de files verplaatst.

18. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    ik kan de site zonder problemen bekijken en vindt het heel goed gedaan, mooei foto's
    maar hoe krijg je hem in godsnaam zo vuil na een race???
    je gaat er zeker mee gaan crossen... :p

19. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Nou nee :) ik weet niet, hij staat zeker niet te rijk, maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn uitlaat wel eens binnen de kap verdwijnt :-( Nu niet meer hoor, deze zit nu goed en het scheelt enorm.

20. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Nou Hilbren, ik denk dat het probleem toch echt bij jezelf ligt !

Ik heb Mozilla geinstalleerd en alles werkt perfect.
    Flash, uiterlijk en scripting werken, zie de voorbeelden:

Deel Deze Pagina