Vandaag een deal gemaakt met iemand uit Rotterdam: Mijn gebouwde "Kormoran" geruild tegen een nauwelijks gebouwde "Norderney" van Robbe. (Er waren 4 spanten in de romp gebouwd) Zoals mijn vrouw zei: "Ik wist niet dat ook schepen konder groeien..." We zijn weer een tijdje van de straat! :lol: (En nee, hij vaart nog niet op de Modelbouwforumwerkschependag... :wink: ) Lijmsnuivend voorwaarts! Roel
Motoren: 720 torque's. Ik denk alleen dat ik er andere schroeven onder zet, want die standaard schroefjes zijn wel errug klein... En nee, ik ga me niet haasten... Roel
Hoi Roel, Veel geluk en bouwplezier met je nieuwe aanwinst im: Fotootjes plaatsen hé :wink: Groetjes, Droopy
Als je de bovenstaande onderschriften rap na elkaar leest dan waan je je net in een Latijnse mis :? 8O Amen... Droopy
He Roel was dat nou.... zussie van de Veluwe weg??????? En lijmsnuivend..Arbo je zou toch beter moeten weten. Veel plezier met bouwen en pas op met muizen en brand
Roel, Wat Herman Busman van de Norderney vond (Hobby Bulletin juni 1984) kun je vanaf nu vinden op de site van de HMBC http://www.hmbc.nl Groetjes, André
Andre, je bent een held! Als je ooit naar Biddinghuizen komt, ga ik je zoenen! Nou ja... Twee bakken gratis koffie krijg je altijd, een van mij en een van Jan-Jacob... :lol: Bedankt! Roel
Kijk... nog iemand gelukkig gemaakt! Iemand trouwens enig idee hoe het met Herman Busman is? Ik heb 'm een paar jaar geleden voor het laatst bij ons op de club gezien, maar daarna niet meer... Roel
Ja Robert... Het is niets dat je zo'n geweldig forum onder je beheer hebt staan, maar je moet natuurlijk wel opletten dat je tijd over houdt om ZELF nog aan het modelbouwen te zijn :lol: Zou anders toch zonde zijn Roel, veel succes met de bouw, en we vertrouwen erop dat we een uitgebreid bouwverslag, inclusief statief foto's, sfeer foto's en detail foto's kunnen lezen over een tijdje Je hebt tenslotte nu zo'n mooie digi cam Marco.