hey, ik ben al een tijdje aan het rond kijken voor een leuke dlg. een paar voorwaarden waaraan het model moet voldoen: *moet goed vliegen *niet te duur (voor een dlg dan, weet dat de prijzen vrij hoog liggen) *zo weinig mogelijk bouw werk *hoeft geen wedstrijdmodel te zijn, het zal mijn eerste dlg zijn, en ook mijn eerste zwever (heb wel al met zwevers gevlogen, maar nog nooit zelf 1tje gehad) l*iefst in duitsland te bestellen (of ergens anders waar de verzendkosten niet te hoog liggen en de prijs van het model zelf goed is) iemand een voorstel? bedankt.. groetjes, michael
Ik heb geen ervaring maar.. Je kunt in ieder geval eens kijken op www.f3k.nl en kiezen voor modellen. Daar zie je prijzen en landen van herkomst.
Heb goede verhalen gehoord over de Blaster als goed instapmodel.... Vloog ook wel mooi (als er goed gestuurd werd ) Maar daar kunnen de eigenaren beter over adviseren . De echt dure DLG's die momenteel wedstrijden winnen zijn meestal zo in trek dat er wachtlijsten ontstaan.....
Een Longshot of een Highlight kan goed. Beide rond de 180 Euro. Houd rekening met het feit dat je 4 redelijke servo's nodig hebt. Slingshot kan ook, deze is niet duur en kost €100,=. Het is geen top kist (afwerking en prestatie) je krijgt waarvoor je betaald. Ik weet dat nanoflite er eentje heeft. Frans
Ik ben erg tevreden over de Highlight. Mijn eerste DLG. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb geen echt goed vergelijk met andere kisten (tot nu toe) maar ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Hier op het forum vind je er een goed topic over: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=26316