Ik had zo de vraag welke failsave er op een HPI RTR 3 pas. Ik heb er al een aantal geprobeerd maar heb al 2 maal het probleem gehad of wel dat de freqentie van de failsave niet goed was en de andere had het probleem dat ik niet meer kon remmen.Raar maar waar.Nu is mijn vraag of er onder jullie mensen zijn met hetzelfde wagentje die een failsave hebben en waarbij dit wel perfet werkt.
Ik heb zelf een van conrad inzitten die je zelf de draadjes moet solderen. Carson heeft die in een complete uitvoering alleen die is 20 euro duurder. Maar deze werkt erg goed nergens last van.
Welke merk is dit.En het type had ik ook graag gehad kan ik dat in mijn modelbouwwinkel bestellen.Moet ik niet telkens terug om dat ding te wisselen.Merciekes al op voorhand he.
Hallo, Ik heb sinds kort ook een HPI RS4 rtr3, krijg je een 27 mhz zender bij. Heb je toch al meer last van storingen. Nou wil ik binnenkort overstappen naar 40 mhz is beter voor de storingen, maar heb ik dan ook nog een failsave nodig? Of volstaat 40 mhz? Greetz
Hallo Rocco, Allereerst welkom op het forum. Een failsafe is, ook met 40 mhz, zeker aan te raden. De storingen die zich voor kunnen doen zijn welliswaar wat minder met 40 Mhz, maar zeker niet weg. Zoals je in dit draadje kan lezen, storendiversen babyfoons e.d. op en aantal kanalen van de 40 Mhz. Voor welke je precies moet hebben moet je niet bij mij zijn Dat weet ik niet, maar ongetwijfeld dat een van onze ingewijde brandstof mannen je dat wel kan vertellen Ik ook in een ander draadje al gelezen te hebben at ze bij de Conrad een van Carson hadden die wel voldeed, maar zeker ben ik er niet van. Veel succes en rijplezier Marco. [edit[Typevoutjes ;0 [/edit]
hallo, als je een failsave hebt en een 27mhz is het dan nog nodig toch over 5e steppen naar 40 mhz of niet echt pers'e?
het is wel aan te raden om 40Mhz te gebruiken heeft gewoon iets minder storign en kan wat verder weg en je rijd wat leuker omdat je minder last van storing heb. Over die failsave zoek maar is op de conrad site en je krijgt 1 failsave waar je zelf de draaitjes op moet zetten en carson heeft er volgens mij maar 1 en die is rond de 30 euro. De meeste modelbouw winkels hebben die wel.
Je kan via PKRacing voor 30 EUR een goede Carson failsafe bestellen. Ik race met dit ding en nog nooit problemen gehad. :idea: