Ik zie door de fatsharks het bos niet meer. Ik wil graag een fpv bril met goed beeld en redelijk groot. Moet niet zijn als of ik op 3m afstand naar mijn 42inch tv zit te kijken. Je hebt nu dus: Teleporter v1 v2 enz Predator V1, v2 enz Attitude Base Dominator Dominator HD Budget voor tweedehands ligt zo rondt de 250 euro. Liefst ontvanger in de bril dus base valt dan af.. Ervaringen hoor ik graag
Nou kon goedkoop een teleporter op de kop tikken. Het is mijn eerste bril en waarschijnlijk ga ik overstappen, maar voor een klein prijsje Is het een mooie instap in het fpv gebeuren. Neem dat je wel een boom van de lucht kan onderscheiden, dus dat je er redelijk mee kunt rondvliegen zonder zaken over het hoofd te zien
Toch zou ik persoonlijk voor een iets betere gaan, ik ben zelf ook begonnen met een Teleporter. Mijn vliegmaat kocht op hetzelfde moment een Attitude. De verschillen zijn enorm, De kwaliteit, beeldgrote, instellingen en het comfort van de bril! De Attitude heeft bijvoorbeeld verstelbare lenzen zodat deze goed voor je ogen zitten, klinkt onbelangrijk maar het is bijna een must! Ik vlieg ondertussen ook met een Attitude. Hij is een stukje duurder maar zoals ik het gedaan heb, maakt het nog veel duurder,.....eerst een Teleporter en dan een Attitude
Ik ben benieuwd wat het verschil tussen de attitude en de dominator HD en nu heb ik het niet over het prijs verschil maar wel over de meer waarde, is de dominator het meer geld waard?
Geen idee, ben zelf wel over nu van de teleporter naar de Dominator v1 en das wel echt een verschil in positieve zin. Grotere vof en vooral de resolutie