Hallo! Ga binnenkort een zmr250 v2 bouwen. Heb niets met fpv en quads, maar wil voor de lol zoiets er bij hebben. Inmiddels een fatshark attitude bril geregeld met een bijbehorende 200mw video tx. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer qua fpv camera's. Welke camera zouden jullie aanraden? Een beetje dynamisch bereik en/of snel aanpassen aan wisselende licht omstandigheden is belangrijk! Verder moet hij natuurlijk werken met de fatshark tx! En waar kopen jullie ervaren rotten dit spul?
Voor Fatshark moet je een 5V cam hebben. De Fatshark cam is een CMOS, de wobble van motor trillingen krijg je er dus gratis bij. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de PZ0420 (CCD) van SecurityCam2000, maar die is 12v. Dat kan je wel oplossen maar ik weet niet hoe handig je bent met een soldeerbout
Ben zeer handig met soldeerbout, das allemaal geen probleem. Had die cam ook al gezien inderdaad. Dat is dus wel wat?
Ik ben er zeer content mee, even de instellingen doen zoals op YouTube te vinden is en je hebt een super camera.
Je kan ook die securitycam versie pakken die van 5-17V werkt (zelfde sensor). Deze heb ik op al mijn ZMR250's en kan rechtstreeks gevoed worden met de immersion/fatshark. Geen step ups of andere dingen nodig. (http://www.securitycamera2000.com/p...Wide-Voltage-2.8mm-Mini-FPV-Camera-%2dDE.html)
En dan werkt hij verder even goed? Heb je een linkje waar je deze besteld hebt? Is natuurlijk ideaal!
Link in mijn post aangepast. Iedereen die al eens meegekeken heeft vraagt mij welke cam het is en ze zijn telkens verbaasd van de goeie kwaliteit (voor die prijs natuurlijk). Werkt perfect op de uitgang van de immersion zender (dus met 5V voeding)
Wel selecteren dat je eentje zonder casing wil (tenzij je dat nodig hebt). Dit staat in de selectie-vakjes op die pagina!
Bij een budget quad als de ZMR-250 hoort natuurlijk een budget camera: http://www.surveilzone.com/800TVL-Camera-5-20V-with-28mm-Wide-Anlge-Lens-for-FPV-g-1295 Niet zo goed als de PZ0420 of RunCam 600TVL DC 5-17V van hierboven, maar hij kost ook maar een kwart. Dus je kunt 4 keer zo vaak vol op de cam crashen en nog ben je niet duurder uit Martin