Begrijp ook niet helemaal waar hij heen wil :roll: Maar het was dan ook al 2 uur 's nachts toen het geschreven werd :sleeping: Grt.
Zou zomaar kunnen, en dat ie ergens over een toetsenbord struikelde Maar je weet het he :teacher: :lol: Grt.
hallo, Velox 80 nwt turbine merk TJT auto start servo's 8311 en 8411 fadec ecu 8 cellen nicad van 3600 voor de turbine 4 cellen nicad van 3600 voor ontvanger Futaba 9 kanaals ontvanger 1024 pcm schakelaar van robbe jet tronic ventielen voor retracts en brakes Mirage 85 nwt turbine merk behotec lucht start projet ecu hitec servo's 12 kg digitaal 8 cellen nimha voor turbine 3300 mha 4 cellen nicad 1700 mha voor ontvanger futaba 8 kanaals 1024 ontvanger mechanisch ventiel met servo bediening voor retracts F18 130nwt RAM 1000 turbine half automaat ram ecu door luchtdruk bediening servos 8311 8711 emcotec powerbox mini 5/6 2 x 5 cellen nicad voor powerbox/ontvanger 5 cellen nicad van 1450 mha voor turbine G3 12 kanaals ontvanger 2048 van futaba jet tronic ventielen voor retracts en brakes zender Futaba FF7 Futaba 12 FG met vr gr maikel
Leksie en boy, zeker de leukste thuis?? :? F15: RX, Futaba FP-R118, 1750 mAh accu, 4 cellen Orbit V4.2 ECU, 550 mAh accu, 6 cellen Elevator servo's Futaba S9304 Motor: eigenbouw KJ66, 8.5 kg stuwdruk 2350 cc brandstof capaciteit F16: RX, Futaba FP-R118, 1450 mAh accu, 4 cellen Orbit V4.2 ECU, 2400 mAh accu 6 cellen Elevator servo's Futaba S9304 Motor: eigenbouw JG100, 12 kg stuwdruk Robart neus retract 2750 cc brandstof capaciteit Rafale: RX, Futaba FP-R118, 2700 mAh accu 4 cellen Orbit AECU 3.3, automatic uitgezet voor manual start, 550 mAh accu, 6 cellen Elevator servo's Futaba S9209 Motor: Eigenbouw KJ66, 6kg stuwdruk Springair neus retract, Romair main retracts 1500 cc brandstof capaciteit Zender: Futaba FF8, FP-T8UP Cheers,
Hoi, @Maikel en Gerald jullie snappen het dus wel wat ik bedoel. Bedankt, die gegevens bedoelde ik dus en ik zou ook graag de indeling willen weten van de zender, met wat je wat doet. Thx @leksie en boy de ballenbak bij ikea is de juiste speelplaats voor jullie
Als ik setup lees denk ik aan uitslagen, zwaartepunt. Daarmee men verwarring Blijkbaar snapten gerald en butler het direct. Ik had geen goesting om een hoop in te typen en dit mss je vraag niet was :roll: Natuurlijk ga ik mij die moeite ook niet meer nemen.
Hoi Allemaal. Even een schoppie :lol: Er zijn zovelen met een jet, kom mannen ga hier je setup plaatsen daar hebben we allemaal wat aan!!!!!!!!!!!!! toch. Nogmaals bedankt Maikel en Gerald.
als zender indeling heb ik: Linker stik= hoog / laag en rudder rechter stik= gas en rolroeren 1 schakelaar boven de linker stik om de turbine uit te zetten (kill switch) 1 schakelaar rechtsboven de rechter stik voor retracts brakes gecombineerd met down flaps zit rechts van mijn zender met een draai/sleep schakelaar bij flaps gaat automatisch er een beetje up bij. met vr gr maikel
Hoi Mailkel, Leuk dat je je gegevens plaatst hier Bedankt En als de rest het ook plaatst krijgen we denk ik een leuk draadje.