Ik moet een regelaar hebben voor mijn HAT staartmotor. Welke kan ik het best nemen (beetje gunstig geprijsd als het kan)? Waar kan ik hem kopen in NL en het liefst zo snel mogelijk. Ik zie alleen maar BL regelaars op de diverse nl sites.
Onee? Sluit je die rechtstreeks op je ontvanger/gyro aan dan?.. Don't think so. Elk regelaartje dat minimaal 5A kan schakelen voldoet in princiepe. Hoe hoger de schakelfrequentie hoe beter.
Tuurlijk wel.. Ik denk dat een castle creation pixi 7 hier wel aan voldoet. Moet je even googlen! :google: Groeten, Xander
Er zijn betere, maar deze zou je kunnen gebruiken: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=21386
Kijk daar hebben we al wat aan! Iemand ook nog een link van een online shop in NL die deze regelaars verkoopt. Eerst even kijken of ik ergens een nieuwe kan krijgen.
Als ik op 3cellen lipos ga vliegen moet ik dan een regelaar hebben die een voedings spanning heeft tot bijvoorbeeld 12v? Op de site van homeflyer staat een ICS-100E Controller 10A maar die heeft een voedingsspanning van (3.6V~9.6V). Zou ie stuk gaan als ik zoiets zou gebruiken?
Helaas ook hoe hoger de schakelfrequentie hoe duurder de regelaar Hoe hoger de schakel frequentie hoe minder de motor op zijn donder krijgt en hoe koeler de motor blijft. (en langer mee gaat) Ik gebruik overigens al tijden een Castle creations pixie 7. werkt prima.
Schulze 105be.. = 100 khz 5A regelaar. Inclusief leuk geintje, als je accuspanning te laag word, schakelt ie uit om je lipo te beschermen. Als je heli oncontroleerbaar gaat spinnen weet je dus dat je net daarvoor al had moeten gaan landen..
Als je toch een nieuwe gaat kopen, neem je er natuurlijk 1 die er volgens de specs voor geschikt is Een pixie7 kost 29,95$ + 2,50$ verzendkosten bij www.aircraft-world.com en kan het voltage verdragen van 18 cellen (is ruim 22V), 2800 Hz
Bedankt voor de reacties. Hoe lang duurt het als ik hem daar bestel? En ik kan zo'n pixie niet in NL krijgen?