welke van de 2

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door hans 666, 2 nov 2015.

1. hans 666

hans 666

Lid geworden:
    2 nov 2015
    Hallo iedereen,

ik ben nieuw in het rc gebeuren en zit met een vraag.

Na tal van opzoekingen is de keuze gevallen op 2 1/8 nitro
    gs racing, cl1 storm
    hpi trophy 3.5

beide zijn buggies.

Welk van de 2 raden jullie aan, ook naar wisselstukken toe, toch wel een belangrijk onderdeel waar je deze kan vinden, welke is technisch beter? Welke van de 2 heeft de betere zender, motor???

van de hpi vind je veel meer op het internet heb ik de indruk, de gs is beperkter.

De prijs is ongeveer hetzelfde bij mijn weten

pls help, want ik zie het bos niet meer door de bomen??

2. Bart_Banaan

Bart_Banaan Forum veteraan

Lid geworden:
    26 nov 2003
    De GS Racing CL1 Storm valt helaas af; die is al enkele jaren uit productie en daar zijn geen onderdelen meer voor te krijgen, helaas...
    De HPI Trophy is een goede keuze; een betrouwbare, veel verkochte modelauto. Voorzien van betrouwbare onderdelen die al jaren voor veel plezier zorgen bij vele, vele modelauto liefhebbers.

3. savage .26 picco

savage .26 picco Forum veteraan

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Wat Bart_Banaan al zegt , de GS valt sowieso af..
    Via internet zal je misschien hier en daar nog parts vinden , maar hoe lang dat nog duurt en of je alles nog kunt vinden...

HPI of bv Kyosho is dan een betere keuze.
    Als het wat meer mag kosten zijn de auto's van Mugen , Serpent , Xray , Losi of Associated leuke opties.

4. hans 666

hans 666

Lid geworden:
    2 nov 2015
    Bedankt gaste, ik vreesde er al voor. Jullie bevestigen mijn vermoedens. Het zal de hpi worden, of als jullie betere wagens weten voor ongeveer die prijsklasse zou ik dit ten zeerste waarderen.

Het hoeft geen wedstrijd auto te zijn want hier in belgie zijn er gewoonweg geen parcours voor te vinden, enkel elektrisch.

5. hans 666

hans 666

Lid geworden:
    2 nov 2015
    Hallo gaste,