Welke van deze drie is de verstandigste keuze voor een beginner ? Ik heb al coax gevlogen en weet dat dit niet te vergelijken is . solo pro, solo pro 270 sr of de solo pro 328. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste maar deze is misschien te veel van het goede voor een beginner . zou vooral dienen om binnen te vliegen zijn en ik heb ook een grote schrijnwerkerij tot mijn beschiking om te vliegen brand maar los mg Micha
Ik heb de eerste, maar dat zegt eigenlijk niet. Staat nu te wachten op mijn kleinzoon ..... Groeten Martin
Voor de huiskamer is de 270 de beste keuze. Erg stabiel, en soepele besturing. De 260, ofwel "klassieke" Solo Pro kan ook, maar is wat feller. Ik vlieg meestal binnen met de 270 en buiten bij windstil weer met de 260. Er zijn meer opties, maar dan wordt het vaak bestellen via internet, dus geen lokale klantenservice. In dat geval is de V911 (een aangepaste kloon van de Solo Pro 260) de beste optie. De GW9958 is meer voor buiten, maar dan wel met weinig wind.
Ik heb een Trex 100x in de aanbieding, is eigenlijk een Solo Pro type. <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
voor het geld wat zo een heli kost ga ik niets riskeren met 2de hans te kopen niets persoonlijks hoor ik heb gewoon slechte ervaringen ermee
zijn de iets grotere modellen te groot voor binnen? ik dacht dat ze mss iets stabieler waren ? er zijn mss niet veel mensen met de 328 anders toch maar voor de 270gaan
Geeft niets joh, ik weet niet waar je zit maar mocht je in de buurt zijn kan je komen kijken en jezelf overtuigen hoe het eruit ziet en hoe het vliegt. Succes met dit leuk vliegend helituig! :smile:
328 is volgens mij gbaseerd op de blade 120SR en die is inderdaad net iets te groot voor binnen. Zou voor binnen niet groot nemen in de winkel lijken ze sowieso al kleiner dan als je er in de woonkamer mee wilt vliegen.
Op zich betekent groter vaak stabieler, maar de 270 is echt erg strak, ondanks zijn lage gewicht. De mijne hovert zelfs vlak boven de grond strakker dan mijn vergelijkbare maat coax, terwijl normaal gesproken een coax een stabielere heli is.