Kijk maar eens naar het filmpje ....... YouTube - C-17 Globemaster Als alles goed zou zijn , zou ally er mee naar duitsland komen : AERO CLUB RHEIDT 1969 e.V. gr vosje
Met zon ding kun je toch niet meer op een club vliegen? Als je met zoiets op iemand neerstort is ie dood. Iedere zijn ding...
mooi om te zien! Wel een vreselijk groot model, je zou er een hond of een kat mee mee kunnen laten vliegen gisteren nog met 'echte' C17 delen bezig geweest op mn werk. (stork fokker)
Ik heb kwa veiligheid toch liever dat ding op een club dan een quiky 500 of zo, hij is veel betrouwbaarder, stabieler, langzamer, beter aan zien komen, en ga zo maar door.
hee! Beetje onze kistjes afkraken! :? Hahaha Niks mis mee hoor! Ik denk eigenlijk ook wel, als er iets mis gaat met deze kist dat het dan ook meteen goed mis gaat. Heb je het gewicht gezien aan het begin van het filmpje? 8O daarbij ook nog eens bjina 13 liter kerosine ==>> KNETTERGEK!!! Vraag me af hoevaak hij kan vliegen met zo'n kist....
Sodeknetter, daar heb je toch een hele aparte vliegcursus voor nodig, voordat dat toestel reageerd met dat gewicht is het 100 meter verder Wel geweldig dat je zoiets kunt bouwen en dan nog laten vliegen ook, die eigenaar heeft vast heel wat meer budget dan ik voor de modelbouw. Diep respect