Wie kan mij helpen naar een mooi ogend vliegtuigje>???

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door ramsus42, 12 sep 2003.

1. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Hoi,

Nu ik best leuke reactie’s op mijn “pylon”300racertje 2 kokam cellen heb gekregen :) ,zoek
    ik eigenlijk een leuk,niet te moeilijk 3mmdepron vliegtuigje..
    Het liefst zou ik natuurlijk een schaalmodel willen,maar het liefst geen dubbeldekker(dubbele vleugel enzo k weet niet,geen kriebels bij :oops: ..)
    Hij moet wel met een beetje wind gevlogen kunnen worden!…<----
    Ik wil liever géén vertraging gebruiken,want heb er al een paar gehad en voor mij gaan ze iets te snel kapot,en om er zelf een te maken,heb ik helaas niet genoeg kennis voor,denk ik :oops: :oops:
    Ik wil graag een speed3007.2V met günthertje gebruiken en een kokam 1020mah 2cellspakketje. :?
    het liefst ,mag wel,wil ik hem niet groter maken als een spw van 70 cm.

Wie weet hier raad mee,en weet toevallig een leuk,erg mooi ogend,mooi gevend vliegbeeld,vliegtuigje? :roll: :roll:

Wie kan me helpen?? En weet er een leuk modelletje??
    Het zou wel fijn zijn als er een gratis tekening voor was!
    Ik weet het,het klinkt heel kieskeurig,maar ik zou niet weten wat ik moet maken! :roll:

Mvgrt Remy van Wijk

2. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

zoek eens op ezone, daar zul je meer dan genoeg modellen vinden.

3. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    ja.. daar heb ik al weleens gekeken..
    maar ik weet het niet :?
    hebben jullie niet een modelletje dat jullie me kunnen aanbevelen naar bovenstaande gegevens? :oops:

www.careliawin.com/tyson heeft ook leuke vliegtuigjes maar toch..nog niet helemaal wat ik graag zou willen..
    Ze vonden dat racertje met koolstof buissie als rompje en houten vleugeltje al kei leuk en mooi en grappig enzo.. Nu wil ik iets van depron ofzow..Makkelijk te bewerken enzo..

Mvgrt Remy

4. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  5. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    ik zou wel eens een copietje van ron zijn favorieten mapje willen hebben :wink: veel interessante linkjes daaro.

6. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    mmm

veel leuke links maar ik weet het nog niet zow..

Een dubbeldekkerTJE lijkt me toch eigenlijk wel erug leuk..
    zo"n Pitsspecial ofzowiets..
    Is hier een site van waar wat info staat over een depron pitts?
    En tekeing natuurlijk;)

Mvgrt Remy van Wijk

7. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Of een soort Geebee lijkt me wel leuk maar dan met günthertje..
    Ik zie vrijwel alles toestelletjes met een vertrgaing vliegen maar ik wil er gewoon geen gebruiken..

8. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    De Devine van Theo Schoorl kan ik je ook zeker aanbevelen.

Hier te vinden zoals Ron al zei : http://members.lycos.nl/theoschoorl/ maar zijn site is in ontwikkeling :( Ik heb er nu een Mega 16/7/6 op zitten met een 4,7x2,4 klap propje. Vanmiddag eerste vlucht met de nieuwe motor. Gaat erg hard ben ik bang :) 8x GP600 Ik wacht op goede lipo's hiervoor. Hij trekt namenlijk 10A

9. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Heb er al 3 gehad;)
    Wil toch iets van een niet te moeilijk speed300 günther(kokams)schaalmodelletje,die met een beetje wind gevlogen kan worden..
    (ik bedoel:Niet dat ik echt persee de hele dag moet gaan wachten totdat het avond word en het windstil word)Maar gewoon toch een beetje wind..
    Ja een pitssspecial lijkt me toch leuk! :roll:

The schoorl heeft er geloof ik ook een,en heb er een keer een indoor filmpje van gezien maar ik zou niet meer weten waar!..
    En ik wil het liever gewoon bij Outdoor houden.

Mvgrt Remy van wijk
    (enja de Devine kan ik iedreen ook zeer aanbevelen :wink: )

10. Paul Tupker

Paul Tupker Guest

Kijk ook eens naar de "Ultimate", die je elders, met de nodige technische informatie bij de indoorvliegers vindt. Is semi-schaal, vol aerobatic, en zowel indoors als outdoors te vliegen. Dit laatste, gezien het lichte gewicht, alleen bij niet al te veel wind. Dick en Bert kunnen je daarover nog veel meer vertellen.

11. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    ja dat is zeker een leuk ding,maar helaas een vertraging en dat wil ik gewoon Niet gebruiken :cry: :oops:

12. Guest

Guest Guest

Ben toch bang dat je aan de vertraging moet, of moet kiezen voor een ander motortje voor een leuk schaal kistje. Kweetniet of de mini Piper van Graupner al genoemd is? Die vliegt nog zonder....

13. Paul Tupker

Paul Tupker Guest

De "Ultimate' kan met een "buitenloper" zonder vertraging worden gevlogen. Ik ben van plan om mijn in aanbouw zijnde "Ultimate aldus uit te rusten. Ik ben nog met mijn clubgenoten Dick en Bert, die werkelijk alles uitproberen en tot de meest ervaren electrovliegers in de wijde omgeving behoren, in de clinch betreffende de juiste keuze. Ongetwijfeld zullen hier in de nabije toekomst de laatste experimenten en ervaringen geboekstaafd worden. Tenslotte is er geen categorie modelbouw, waar detrchnische ontwikkelingen zo snel gaan als bij electrovliegen, in het bijzonder indoor.

14. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    En wat versta je onder:"Buitenloper"? :oops:
    Kan ik hem niet gewoon met speed 300 en 2 of 3 celletjes kokams vliegen en een günthertje..

15. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Dat kan (e-mail adres?) maar bij de meeste links is het van "dat heb ik daar en daar ooit gezien, even zoeken". Zo ook de depron links, die komen van het forum van de Deense tegenhanger van de KNVvL: www.rc-unionen.dk

16. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Hoi,

Na een tijdje rongekeken te hebben ben ik begonnen met de bouw van een Geebee van depron
    Jaja ik weet het,vaak vliegt zo kietelig als de pest en zijn er al heel wat van neergestort en word ie ook wel de "Wedowmaker"genoemt
    Blablabla
    (des te meer een uitdaging als ie wel goed vliegt;))
    maargoed,
    Het geraamte is al af van de romp,nu alleen nog bekleden met 1.5mm depron.

Mvgrt Remy van WIjk

Iig hasrtikke bedankt voor de snelle recatie's!

17. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Hm mislukt :lol:

Ik ben er al uit,en hij is af :wink:
    het is de Miles Magister geworden (Zie schermafbeelding)
    Iig bedankt voor alle reactie's :) !!
    (Als er mensen zijn die een paar foto's willen hebben,van ruwbouw bijna af enzo)
    zeg het even. :wink:

18. yookai

yookai Guest

Ook Voor de beginner?
    En Wat is zowat de minimum prijs van de electronica? en dan bedoel ik alles buiten de zender zelf.

19. Harold

Harold PH-SAM

Lid geworden:
    16 aug 2002
  20. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Whaha,ja zeker :) ..
    nee joh;).
    Het is nu al een behoorlijke tijd geleden dat ik dit draadje ben gestart,dus het is voor(mij) eigenlijk niet meer nodig.
    heb in de tssntijd al heel wat andere toestelletjes gemaakt.
    maar iig bedankt!

Deel Deze Pagina