Zoals de titel al aan geeft, Ik ben op zoek naar dat kleine micro OSD'tje..Heeft iemand hem toevallig nog liggen, en doet er niks meer mee? Zoja, dan houd ik mij enorm aanbevolen.. Ik zou in mijn nopjes zijn Dankje!
Ben die van mij in de sloot kwijtgeraakt met mijn quadcopter ooit. Als iemand er nog eentje heeft kunnen we hem misschien ergens na laten maken Ik denk serieus dat als je er een paarduizend laat maken dat de inkoop niet boven de paar dollar zal zijn. Het ziet er ook allemaal zo simpel uit. cnchelicopters zet de datum telkens een maand vooruit en de prijs is ook al 3 keer over de kop gegaan daar.
als er nog eens een tweede opduikt, sta ik er ook erg om te springen ! (al denk ik dat ik maar opzoek ga naar een uitgebreide osd, wou die 9 dollar osd gebruiken om mee te beginnen.) mvg Andreas
Inderdaad baguus, een ellende daar bij CNC helikopters. Ik doe niet veel meer met mijn Normale OSD dus zoek nog een vervanger. De Mini OSD leent zich perfect daarvoor!
Reem, HK heeft ze nu ook maar voor 13 dollar. Bestel er ook 2 voor mij: HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing E-OSD MVG. Robert.
sinds wanneer staan die daar ? heb ze nooit bij new items voorbij zien komen ? ook gelijk maar eentje bestellen
heb er 5 besteld! super bedankt voor de tip edit: ja ik heb me ingehouden, had er ook 20 kunnen halen en cnchelicopters.NL op kunnen zetten "26 euro per osd, KOOPJE!"
heel toevallig heeft hij ze een paar dagen na HK binnen... The world's Best price OSD maar wel 2x de prijs van HK
Tegenwoordig gelukkig onbeperkt leverbaar Maar even iets nieuws: Het ding heeft een Atmel Corporation - Atmel AVR 8- and 32-bit - megaAVR aan boord. En zou dus eigenlijk makkelijk een goedkope GPS module (van ongeveer 20 euro) uit kunnen lezen. Iemand op RCgroups heeft hier al een "proof of concept" van gegeven, maar geeft geen source code, alleen brakke firmware. Zelf heb ik nog niet genoeg programmeer kennis om er iets mee te kunnen. Zeker omdat je vanaf niets moet beginnen bij het ding (denk niet dat de maker de broncode gaat geven ). Draadje op RCgroups "9 Dollar OSD" arduino input mod? - RC Groups Misschien zit er hier ook wel iemand op het forum die het als uitdaging ziet een opensource ultra versie van de OSD firmware te maken. Wie weet...