Ik kwam een foto tegen van deze boot en het lijkt me wel een mooi model om te maken. Ben al aan het zoeken geweest maar kan geen meer foto`s vinden van zo`n model. Wie weet welk type boot dit is.
dit is een 2 schroef variant maar, geeft je wel aanknopingspunten voor verder zoeken. damen pushy cat® 1204 - Damen Shipyards https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...0100531.ashx&usg=AOvVaw3xp8zeJq3MmqC0rg2sHcrt
Bedankt voor de info Roel en Bol, hier kan ik wat mee en dat die van Damen 2 schroeven heeft is ook geen probleem en ik heb er direct maten bij. Had al op verschillende benamingen gezocht maar kwam dan hele andere boten tegen. Ben nu de Kameleon aan het bouwen van aluminium en daar komt een verstelbare schroef in. Roel weet wel welke ik bedoel.
Ik heb de mock-up al gezien, en het is bijna alsof die schroef er voor gemaakt is... Gaat een heel gaaf ding worden, verder zeg ik nog niks....
Hallo Ekas, Dit is de oudere versie van de 1204, deze foto is van een Pushy Cat 42. Ik benieuwd wat je er van gaat maken. Groet, Mathieu