Hallo Na mijn mening is dan de beste optie om een separate BEC te kopen. SMD op de regelaar is niet makkelijk te herstellen. Dus goedkoper en veiliger om een aparte BEC aan te schaffen. Hans Ps hoe krijg je het voor elkaar om de BEC kapot te krijgen trouwens, de flyfun is 8A tot max20
Soms kun je met een goed vergrootglas op de print zien of er een onderdeel geƫxplodeerd is. Dan zit er bijvoorbeeld een klein gaatje in het onderdeel met wat opgedroogde vloeistof er naast. Wat ik in zo'n geval doe is proberen te achterhalen welk onderdeel dat is en die dan vervangen en kijken wat het resultaat is. Soms heb je geluk en doet hij het weer. Op die manier heb ik pas een YEP 180A HV Opto regelaar van een vliegmaat kunnen repareren. Daar ging het om het interne spanningsregelaar IC van de ESC, Omdat dat een nogal dure regelaar was, was het de moeite van het proberen waard om die op de print te vervangen. Het soldeerklusje was wel een uitdaging. In jouw geval sluit ik me echter aan bij Timmie en zou ik ook een aparte BEC aansluiten als de regelaar zelf het verder nog doet.