Hoi allemaal, na vele jaren heb ik gisteren door mijn eigen schuld mijn leuke WiiCopter, die al een aantal jaren oud was en me veel plezier opleverde, gecrasht. :-( De armen zijn krom, het landingsgestel is helemaal kapot, ontvanger is kapot en het frame is ook helemaal kapot. Waarschijnlijk (hopelijk) zijn motoren, ESC's en hardware nog wel te gebruiken, maar dat zou ik moeten testen. Aangezien deze Copter al een tijdje de neiging had om enorm tegen te sturen als je hem vol naar voren stuurde, weet ik, vanwege te weinig setup kennis van dit systeem, niet of ik hem terug in orde ga brengen. Wel zou ik graag terug zo'n ding hebben waarmee ik kan stunten en kan uitrusten met LEDs voor nachtvlucht en zo... Wat raden jullie in dit geval aan ? Deze versie was volgens mij nog één van de eerste, met Arduino en hardware uit de Wii handset... Weet niet of dit nog modern genoeg is om nog opnieuw te gebruiken ! Groetjes en alvast bedankt, Davy
Hey Als je deze FlightController lekker vind vliegen zou ik hem gewoon hergebruiken. Als je de Igain wat omhoog zet zou ie ook niet meer tegen moeten gaan werken maar blijft in de hoek hangen die je zelf aanstuurt. Wil je toch wat moderner kan ik de Naze32Acro aanraden van abusemark.com Groeten
Hoi, dat is jammer zeg, maar na een aantal jaar mag het ook haha.. kijk hier even opties genoeg. bewezen-goed-werkende-setups
Techniek is erg hard vooruit gegaan... Dus dat maakt het vligen en soms het afstellen erg makkelijk... Tis allemaal persoonlijk. Bv de naza is super makkelijk maar voor acro totaal niet te doen. Zo heb je bij iedere flight controller de voor en tegens...
Ik heb inderdaad wel heel wat jaren plezier gehad van het toestel. Van in het begin gewoon wat hoveren tot eigenlijk rollen, loopings, alles zo'n beetje. Maar sinds een jaar deed hij idd wat nukkig waardoor hij telkens wat onstabieler werd. Ik heb ook een hexa copter en een 350QX maar die gebruik ik beide niet om te stunten. Daarom wil ik er graag terug eentje bij om wel te stunten... Heb al aantal keer met Naza gevlogen maar vind die zo lui en niet ideaal voor stunten!
Als je dan van stunten en acro houdt kijk dan eens naar een Mini H: Klein / fel / fun Maar dan moet je naar de naze32 toe vanwege de grootte vd controller