Weet iemand of die spullen hier in Nederland te koop zijn / besteld kunnen worden? :? http://www.williamsbrothersmodelproducts.com/rc.html Dank. jan.
Jaap! Dat kan zijn, maar ik heb gebeld, en ze ontvangen al een hele tijd niets meer . . . Hij gaat er achteraan. :evil: jan.
volgens mij zijn ze een tijdje gestopt, en heeft nu iemand anders het overgenomen. Is al een draadje over, volgens mij het draadje van Stevo over de DR1.
het berdrijf williams bross is er mee gestopt, en dat is al en paar jaar geleden, dus wat je nu nog tegen kan komen zijn restanten of 2 e hands ( ebay?)
Hoho! Even op hun site kijken onder 'Home': Dus ze produceren wel weer; wordt mn. geleverd door SIG. jan.
In Groningen kan je Williams Bros kits ook bestellen via Krikke of de Stoomfluit. Williams Bros is idd opnieuw begonnen/over genomen, maar er is nog niets uitgeleverd. Als je het zeker wilt weten, kan je altijd even een mailtje sturen naar de importeur van Williams Bros, www.model-engineering.nl
Ik heb nu een order geplaatst via Kavan. :? Is geen haast bij, maar ben wel bang dat het best eventjes kan gaan duren . . . 8O jan.