Hoi, na enkele uren gezocht te hebben , vraag ik het hier maar eens... Wie verkoopt Saito motoren in Belgie? Of waar kan ik er eentje online kopen? thanks, jean-luc
Misschien even contact opnemen met de importeur in Belgie? (adres gevonden via de site van Saito) MCM Distribution Stw Naar Alsemberg 906 Huizingen, Belgium 32 23 762405 info@mcmdistribution.com MCM Distribution. Radio control and slot hobby, loisirs radio commandés et slot, Online adressen zijn er genoeg te vinden via Google (heb net even "saito engines" ingegeven en de lijst is te lang om hier te kopieren)
Hoi, mocht het dichtbij niet lukken. Bel dan eens met Hobbyin te Waalwijk (NL). Of kijk even op www.Hobbyin.nl De site voor vliegend nederland Dit is een speciaalzaak voor alleen modelvliegen, verkoopt al jaren Saito en is zeer vakkundig. Zij versturen ook zendingen dus Belgie zal geen problemen geven. Groeten uit "Olland" Menno
Bedankt voor de tips, ga morgen mijn 'beste' Duits eens bovenhalen en zien waar ik er het snelst eentje kan vinden... Ik had gehoord dat Albatros geen Saito meer zou gaan verkopen, op hun site staan er ook maar enkele meer en juist de 125 niet natuurlijk!! Jammer want ik vind die Saito's super betrouwbaar en krachtig, maar ja dan maar in 't buitenland shoppen hé.
De importeur voor Nederland en Belgie is Hobby in. Helaas geeft Dennis vrijwel geen korting aan handelaren dus die willen het dan niet verkopen. Goedkoopste is W & W modellbau, stuurt ook gewoon op. Anders gewoon uit Japan laten komen, scheelt enorm in prijs en de levering is erg snel (7 dagen). GJ