Het is eindelijk mooi weer dus ik kan mijn ground station even buiten testen. De onderdelen: 2 x Immersion RC UNO 5.8 GHz ontvangers 1 x Eagle Eyes diversity controller 1 x DVR van HK 2 x zelfgemaakte rh helical antennes 1 x 5000 mAh 2S lipo ingebouwd in de behuizing van een oud modem Hier een paar foto's:
Testen is helemaal gelukt. De Eagle Eyes controller werkt uitstekend uit de doos. Ik heb hem alleen met mn Phantom getest - niet echt optimaal vanwege de vlieg afstand. Morgen ga ik LR proberen als het weer meewerkt. Over beter kunnen... het kan dus wel beter. De volgende stap is de antenne tracker. Nu moet ik het nog met "de hand" doen, maar al de toestel een paar kilometer bij me vandaan is, lijkt het ook niet zo'n probleem. Men zou kunnen zeggen waarom kop je niet gewoon een duo ontvanger van Immersion? Nou , op deze menier heeft de boel $247.46 gekost incl. de DVR, en de DUO alleen kost net zo veel. Nu heb ik de DVR "gratis" en ook een mooie GS uitbreiding voor de antenne tracker. Ik hoop alleen dat ik niet een van die kabels per ongeluk los trek tijdens het vliegen.8O