Hallo allemaal, Net ff een forum-zoekje gedaan naar Depron leveranciers, wel enkele adresjes gevonden maar meeste leveren zwarte Depron. Is IMA de enige leverancier van Wit Depron, in kleine hoeveelheden dan. Graag snel reageren, anders ga ik zaterdag in Baarn langs voor wat zwart. Kom er toch langs op weg naar Almere voor de LB-dag. Groetjes, Rick
Wit depron....? De laatste keer haalde ik 3mm witte depron plaaten bij Friesland Parket in Heerenveen. Eventjes alle parketboeren in de regio bellen, dan vind je vast wel iets. Het wordt namelijk als ondervloer bij harde vloeren gebruikt. (overigens wel steeds minder.)
Henk, bij welke formido haal je dat. In Drachten? Ik heb een aantal maanden geleden al eens in Heerenveen geinform. maar ze konden me toen niet verder helpen. Groet ven Ben
Klopt, daar heb ik ook een aantal platen gehaald, dit is echter wel van een andere kwaliteit, het is niet zo stug als "echte" depron. Nog een groet van Ben
Ben ik heb de mac-floor uit Surhuisterveen (Formido) Denk alleen dat het inmiddels op is? Maar als je een paar plaatjes nodig hebt kun je wel ff kontakt met mij op nemen, heb nog wel wat staan :!:
Mac Floor wordt niet meer gemaakt dus als er ergens nog wat ligt is dat echt het laatste!!! Wit depron haal ik in Zuidlaren (DR) bij de parketboer.