zagi+ motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een zagi gekregen maar wil daar nu iets opzetten van motor.

kan een fietsbel 1260kv? op 2cellen 1500(of 3cellen 1500) en welke prop is er daar voor nodig??

greetz

Laatst bewerkt:
en de motor word deze best in het verlengde van de vleugel gezet of beter erbovenop?iemand fotokes? alvast bedankt, is dit weekend es combat bij ons en wil dat ook wel es kunne doen, heb wel al met een planck gevlogen maar deze zagi zou ik nu klaar willen hebben.

greetz

idd en ergens zie ik dat een fietsbel 14.. gebruikt wordt maar ik heb de 1260.

nu kan ik die met een grotere kv van rctechnics bestellen, ofwel de nieuwere versie ervan, ofwel dan dat andere motorke die ik hierboven aangegeven heb.maar wat de beste keus is...???
en hoe best monteren heb ik ook niet gevonden, nogthans redelijk wat gezocht opzagi.verkeerd gezocht dan??

ik zou een stuk hogere kv nemen als je 2s wilt vliegen, 1750 bijvoorbeeld.

Daar kan ook 3s op, maar voor 3s zou je ook 1450 kunne gebruiken.

je hebt niet teveel ruimte voor een prop, of je moet veel weg snijden of je motor ver naar achter plaatsen dus een 6X6 of 7X6.
1500 gaat prima, ik vlieg (wel met andere motor) met 3s 2000 en een 1m zagi

dus ik zou kunnen de nieuwe versie van de fietsbel 1750nemen met een 6*6prop en dan kan ik gerust op 2 en 3cellen vliegen?

is ook niet de bedoeling om extreem hard te gaan maar mag ook niet uit de lucht vallen he:p

greetz

vind ik de juiste prop ook bij rctechnics, want je hebt apc props en dan de gws slowfly's enzenz...

iemand mss een link naar de juiste? of is een gunterprop ook goed?
heb de 15amp regelaar dus dit zou moeten lukken op de vernieuwde 1750kv fietsbel??derest is allemaal hier zelfde materiaal als mn formosa.
gewoon motor en juiste prop bestellen en nu mag ik beginnen tapen!
hopelijk tegen zaterdag af!

2cellen 1500 en 3cellen 1500(heb ik liggen)

deze props gevonden bij rctechnics:

Master Airscrew Propellor 7 X6
Gunther Propellor 125mm
Duw Propellor 7x4
GWS 7x6 - 178x152mm - Kleur: Grijs (slowfly?)
GWS 6x5 - 152x125mm - Kleur: Grijs (slowfly?)

ik weet niet of er daar iets bruikbaars bij zit??
groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back