hallo iedereen ik ben Wolter graaf.
Ik ben momenteel bezig met de bouw van een: zelfbouw duwboot en een smit Nederland.
Ik heb hier een smit rooterdam staan zonder boegschroef.
Die boot is voor mij te groot ik moet alles te voet/fiets vervoeren.
Dus ik ga die verkopen en koop er een zeilboot voor terug.
Ik heb een paar mensen bij mij op de club waarvan 2 met een micro magic en 2 met een zelfbouw en ook 1 met een andere grootte.
Vandaag hebben we weer gevaren en er zijn 3 met de zeilboot bezig gegaan en dat vind ik wel mooi.
Ik zeil ook met een echte boot dus vind ik het nog leuker.
Nou zit ik te kijken naar een micro magic omdat ik dat wel een mooi sportief bootje vind.
Maar ik vind het ook een duur bootje.
Het liefste zal ik die maat hebben en ook zo goed als deze.
Als ik hem gebruik vaar ik in de kanovijver in Ermelo of ik wil het gebruiken op het meer.
Dus hij zou makkelijk het water in moeten kunnen en het water van het meer aan kunnen.
Welke boot zou voor mij een goeie zijn.
Oh ja hij hoeft trouwens niet perse heel goed te het water op het meer.
Ik zal hem meer gebruiken in de kanovijver.
Kunnen jullie mij een mooie goeie boot aan kunnen raden of misschien zelfs aanbieden die het een beetje aan mijn eisen voldoet.
Mvg Wolter graaf
Ik ben momenteel bezig met de bouw van een: zelfbouw duwboot en een smit Nederland.
Ik heb hier een smit rooterdam staan zonder boegschroef.
Die boot is voor mij te groot ik moet alles te voet/fiets vervoeren.
Dus ik ga die verkopen en koop er een zeilboot voor terug.
Ik heb een paar mensen bij mij op de club waarvan 2 met een micro magic en 2 met een zelfbouw en ook 1 met een andere grootte.
Vandaag hebben we weer gevaren en er zijn 3 met de zeilboot bezig gegaan en dat vind ik wel mooi.
Ik zeil ook met een echte boot dus vind ik het nog leuker.
Nou zit ik te kijken naar een micro magic omdat ik dat wel een mooi sportief bootje vind.
Maar ik vind het ook een duur bootje.
Het liefste zal ik die maat hebben en ook zo goed als deze.
Als ik hem gebruik vaar ik in de kanovijver in Ermelo of ik wil het gebruiken op het meer.
Dus hij zou makkelijk het water in moeten kunnen en het water van het meer aan kunnen.
Welke boot zou voor mij een goeie zijn.
Oh ja hij hoeft trouwens niet perse heel goed te het water op het meer.
Ik zal hem meer gebruiken in de kanovijver.
Kunnen jullie mij een mooie goeie boot aan kunnen raden of misschien zelfs aanbieden die het een beetje aan mijn eisen voldoet.
Mvg Wolter graaf