Vandaag is het Militaire Luchtvaart Museum omgedoopt tot het modelbouwmuseum. :lol: Er is véél te zien! Vliegtuigen, heli's, SCHEPEN zowel civiel als militair (de MMI heeft ook een forse stand) en er is een vaarbak van ongeveer 8 x 5 meter. Diepte ongeveer 30 cm, dus volgens mij kan er best eens een MM in varen... En het is volgende week herfstvakantie, dus een ideale gelegenheid om eens naar het Soesterbergse af te reizen. Openingstijden: zondag van 12.00 tot 17.00, maandag gesloten, de rest van de week van 10.00 tot 17.00. Einde modelbouwmanifestatie zondag 18-10 om 17.00. Toegang museum: gratis, gratuit, sehr billig, cheap, nada, niente, rien, noppes... :wink: Roel
Roel heeft het fout, de 18e is op zaterdag! de 19e is op zondag.. Want zaterdag a.s. is het de 18e, en geven we de demo bij Marin. Robert
NMM was volgens mij een succes! Veel bezoekers (Vanmorgen bij de opening was men de 10.000 bezoekers sinds vorige week zondag al gepasseerd), mooie modellen gezien, zowel statisch als varend of rijdend. Heel veel belangstelling voor de schepen, zowel historisch als militair als civiel. Jammer dat er slechts door een paar mensen gevaren werd, dat blijft toch een succesnummer! Zeker als daar een gratis waterballet door Jaap van Utrecht, Hannibal en ondergetekende aan vast zit... Voor één ouderpaar was het een wat mindere dag: Vandaag, om 16.20 uur, tien minuten voor het sluiten van de zwik, gaven Han en ik nog een kleine demo "blussen met hindernissen" weg. Op een gegeven moment verliest een jochie van een jaar of vier zijn evenwicht en kukelt voorover het bassin in. Alleen z'n schoenen waren nog droog. :help: gillen natuurlijk, want het water was k.k.k.k.k.koud!!!! Pa vist hem er uit, en het geheel is letterlijk 'afgedropen'.... Volgend jaar gewoon meer forumleden! Roel
ik denk niet dat de ouders blij waren met de onverhoopte zwemlessen van hun zoontje . Maar was het nu jullie "fout" dat het ventje wilde gaan zwemmen? . Mvg, Christiaan
Neen... Jongeman in kwestie was iets te enthousiast. Hannibal en ik voeren op dat moment net aan de andere kant van de bak. Gelukkig maar, anders had ik misschien weer een model aan de binnenzijde kunnen afdrogen, net als vorig jaar... :?