Nouveautés znline Twister Oxalys Supreme Tot nu toe weinig informatie, behalve dan dat hij in twee configuraties leverbaar zal worden. Vleugel onder de lijn motor->stabilo, maar zo te zien niet meer zo breed als bv. de Osmose. Mogelijk dat ze daar toch een beetje van aan het terugkomen zijn? De eerste ruwe schetsen lijken in elk geval meer op de Synergy of de Oxalys, dan op de Osmose.. Ook opvallend is de vergrote wingspan. Deze zou 1m92 zijn, bij een romplengte van 1m99. Sowieso lijkt het op de tekeningen alsof men een rollback gedaan heeft op een paar recente vernieuwingen.
Moet je die andere vleugel er ook bij zetten. Dat is nog eens even goed kijken naar 'het grote voorbeeld'
Ah die had ik nog niet gezien, de mail met de nieuwsbrief bevatte geen link naar die. Dat lijkt inderdaad wel heel erg veel op een kopie van de axioma.. Verschil wat ik wel al zo zie.. de Axioma heeft bovenop de canalizer nog een stukje fin lopen, deze zo te zien niet.
Je gaat mij toch niet vertellen dat Extreme flight 2m F3A plannen heeft? (of nou, liever wel, gezien de prijsstelling )
ook, maar dat bedoelde ik niet direct... @Hans: nu zal het niet zo lang meer duren, nog even testen en na nieuwjaar zal er wel iets tevoorschijn komen.
Ha Jens, ik lees op verschillende fora dat er naar uitgekeken wordt. Ben ook benieuwd, jammer dat ik zelf op dit moment genoeg aan F3A materiaal heb.