Strega elektro racer 2836 - 2700kv 3/4S 2200

540.jpg

Van de zomer hebben we veel gevlogen met de Strega zonder wind en met erg veel wind. Ik ook heel veel met de Ultra racer.

Nu hebben we de Stinger 21 omgebouwd met electro spul erin. 3026-1600kv en 2200mah 4s en om te beginnen 7x6 wide pylon prop. Deze combi heeft meer vermogen dan een OS32SX en nu zonder uitstekende delen. Nu nog knap weer.

Moedermal van de Strega is te koop voor iemand die wereldwijd wil verkopen. Inclusief CAD tekeningen, freesfiles en vleugelsnijmallen.

Hoi, hier zit MH54 op. Met de Ultra racer met jouw profiel moet ik nog vliegen. Mijn zender had problemen.
Maar ik kan nu bijna vliegen nog een paar dingen wijzigen.
7x10 prop zou mooi zijn met welke motor ? Ik wil 4s gebruiken 2200 of 2700. Spinner is 45mm
Vliegt met 3S behoorlijk snel. En heel strak. Met een rol blijft hij kaarsrecht op zijn as vliegen zonder afwijking.

7x10 op de Scorpion 3026-1600kv op 4S. 2700mAh kan nog net als ze behoorlijke C-rating hebben en een beetje op temperatuur zijn.
Je kunt natuurlijk ook eerst eens een 7x8 ofzo pakken als tussenstap.

Deze combi heb ik net op mijn Stinger 21 gezet, kist is vliegklaar, dacht met 7x6 wide te beginnen

Guus, er zit bij een epoxy romp in een kleur naar keuze of blank. Ingedekte vleugels met werkende ailerons met kevlar scharnieren, voorlijsten, tips, ligger en alle spanten die je nodig hebt. Gfk motorspant met gefreesde motor bevestiging gaten volgens jouw opgave.

Er zit een dubbel motorschot bij van 3mm gfk en een grotere voorplaat of het motorschot helemaal recht in de romp te lijmen via een bout die de boel helemaal recht uitlijnt.

Ja dat kan, dank je. Ongeveer een 10 dagen. Welke kleur wil je: blank, zwart, blauw, rood of zilver ?

Back