Sowieso is de regel niet afgeschaft, dus als iemand weging gaat eisen, ben je wel het bokje. Dat was ook de reden dat ik dat punt ingebracht had in de vergadering, maar helaas. Van de Adrenalin weet ik dat Hans 'm niet prettig vond vliegen, maar ook niet lang genoeg ermee gevlogen heeft dat het ding 100% was om er echt een definitief oordeel over te vellen. Br@m is er erg content mee. Hoe dan ook valt er 100% een goed C of B programma mee te vliegen. RuJon heeft er dus net een in de UK aangeschaft, mss hem even een PB-tje sturen waar ie dat gedaan heeft? volgens mij kijkt ie voor de rest niet gruwelijk veel op het forum..
Zojuist gedaan Andere 2 meter F3A ARF suggesties zijn nog steeds welkom (bij voorkeur met steekvleugels en staart) Grt.
Deze is voor het mooie net een maatje te klein; Modellbau Lindinger Onlineshop Deze iets teveel 3D-gericht en te zwaar? Modellbau Lindinger Onlineshop http://shop.lindinger.at/pdf/56545a.pdf Moeilijk, moeilijk....
Dit toestel is in duitsland als zeer goed neutraal vliegend beoordeeld. Heb een test in FMT gelezen en daar waren ze er enthousiast over. Een gast op RCU totaal niet overigens. Testgewicht kwam uit op 49..en een beetje. Ja, helaas wel met een Hacker. Modellbau Lindinger Onlineshop
De tester had wel eea aangepast aan het vliegtuigje. Ander landingsgestel, motorkapje en canopy sloten niet goed aan, andere plek voor lipo's (waren door fabrikant aan onderkant bedacht). Hoefde geen mixers te gebruiken om messkant te vliegen enzo. Had zeer goede zweef eigenschappen. Persoonlijk zou ik wel het kapje spuiten. Ruben
Is deels op te lossen met wat extra folie ofzo Staat momenteel wel op de eerste plaats bij mij, de Fliton op plaats 2. Ik ga nog niet direct bestellen, wil ff een wel overwogen beslissing maken eigenlijk..... Wil eigenlijk wel steekvleugels, een 2 meter vleugel aan 1 stuk vind ik niet zo'n strak plan, zelfs een vleugelhelft van m'n 3.2m extra zijn dan nog handiger....
Er is een Element 170 met steekvleugels. Hier de link. fliton Onder Gallery zie je foto's van zowel de houten als de plastic versie. Ander optie zou kunnen zijn de Sickle. http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=69621 Een gast uit Engeland heeft mij deze (nieuw) voor 600 pond aangeboden. Hij zou de verzendkosten betalen. Scheelt aanzienlijk met Lindinger.
Ja, die is weer een poepie duurder gelijk Zit toch sterk aan de E-evolution te denken nu, als het als gewoon pakket verzonden kan worden, betaal je bij Lindinger ook nog eens geen verzendkosten...... De 5330/F3A is in ieder geval al wel besteld Grt.
Ja, dat is de composiet versie. Ik vermoed dat die ook een stukje duurder zal zijn.. Wat kostte die composiet versie, Alexzzz? En verstandige motorkeuze
Sickle gewichten: RE: Sickle f3a Als je F3A electrisch wil vliegen en hoopt op korte termijn in de A klasse te gaan vliegen moet je alle 'airframes' die meer dan +/-2200 gram wegen vergeten.
Henri; ik weet niet precies wat ie kost, wel flink duurder Ben eigenlijk wel blij met die motor, op mijn grotere kisten wil ik ook A-merken, dus waarom hier niet..... Het echte geld zit in de lipo's En daar gaan we wel op besparen Even voor de kenners; bij een crash, is het dan motorasje vervangen en weer gaan? Of kunnen deze motoren ook écht stuk? Grt.
Tuurlijk kan de motor stuk. As krom is altijd te vervangen, maar het deel waar je motor mee vast zit kan ook scheef gaan, as zit recht maar de magneten komen toch tegen de spoelen aan. Moet je wel een flinke crash maken en heb ik nog enkel bij kleinere motoren gezien. Wat voorn prop is hierbij ook belangrijk, een klap prop lijkt mij de meest verstandige keus. Minder mechanische belasting op de motor en mogelijk minder schade bij een crash.
Ga ik ook niet op oefenen hoor, ben ik meteen uitgeschakeld voor de rest van het seizoen, beetje zonde Grt.
Hij wil B gaan vliegen, zei ie eerder.. tsja in de C zouden 'm de oren door mij gewassen worden, dus dan maar B he