Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar en wanneer is nog niet bekend, omdat de organisatie nog in gesprek is met de verschillende clubs, kosten zijn in TS al genoemd, 7.50, klasse's ook in TSWellicht wat info posten in de TS?
Ben wel benieuwd wat RRC nu precies is, waar, wanneer, kosten, klasse, etc etc.
Klinkt in ieder geval wel leuk.
Zijn Nicad racepacks van 7,2v nog toegestaan in de rally klasse, zag dit namelijk op de site wel staan.
Groeten Robbert
Beide gegevens kan ik niet vinden in de TS (TS = Topic Start).Waar en wanneer is nog niet bekend, omdat de organisatie nog in gesprek is met de verschillende clubs, kosten zijn in TS al genoemd, 7.50, klasse's ook in TS
Beide gegevens kan ik niet vinden in de TS (TS = Topic Start).
Maar bedankt voor de info, tip: praat met Mach One.
Hoi, we hebben Mach One een email gestuurd maar er wordt niet op gereageerd.... ik weet niet of we dit jaar M1 nog kunnen plannen, wordt dus even afwachten.
Hoi, we hebben Mach One een email gestuurd maar er wordt niet op gereageerd.... ik weet niet of we dit jaar M1 nog kunnen plannen, wordt dus even afwachten.
Wat betreft de TS... de info staat er gewoon op maar niet helemaal in het begin...![]()
Hoi, we hebben Mach One een email gestuurd maar er wordt niet op gereageerd.... ik weet niet of we dit jaar M1 nog kunnen plannen, wordt dus even afwachten.
Wat betreft de TS... de info staat er gewoon op maar niet helemaal in het begin...![]()
Waar hebben jullie heen gemaild? Het kan best zijn dat je de oude voorzitter (Ad) hebt gemaild, maar we hebben sinds een hele tijd al een andere voorzitter. Dus wil je een snelle reactie van het bestuur, stuur dan een bericht op MACH-One - ContactHoi, we hebben Mach One een email gestuurd maar er wordt niet op gereageerd.... ik weet niet of we dit jaar M1 nog kunnen plannen, wordt dus even afwachten.
Wat betreft de TS... de info staat er gewoon op maar niet helemaal in het begin...![]()
Vandaar mijn tip op alles in de TS te zetten zodat ik niet hoef lopen te zoeken naar informatie en dat alles overzichtelijk in één plaats/post staatWat betreft de TS... de info staat er gewoon op maar niet helemaal in het begin...![]()
Hoi vergeet niet dat in het reglement nog maar 1 soort band is toegestaan n.l. "Tamiya Rally Block" tire. Deze banden geven veel minder grip dan de banden waar we de jaren daarvoor op reden. Een zwaardere auto geeft ook meer druk op de wielen en zou nog wel eens voordeliger kunnen zijn. Mijn eerste rallyauto was een TA03S met een Peugeot 206 body...en heb daar hele goede herinneringen aan..en een goede 27T motor koop je via EBAY voor 20/30 dollar..
groeten
Goede beslissing! Geeft naar mijn mening een eerlijkere score en zorgt voor meer spanning in de wedstrijden.
Nou dat is wat te vroeg gejuicht, hiervoor moet eerst nog het puntensysteem voor aangepast worden terug naar de oude puntentelling (ook zonder bonussen). 1st plaats > 1 punt, 2de plaats > 2 punten, 3de plaats > 3 punten ………..11de plaats (1 ste B-finale) 11 punten…….enz, enz (gewoon doortellen). De 3 punten verschil tussen de nr 1 en 2 is nog steeds een “spelbreker”, en het wegvallen van de puntentelling na de 3de plaats in de B-finale, zou hiermee nog opgelost moeten worden.
Ik ben de hele avond al aan het zoeken geweest naar het topic wat ik destijds hier aan gewend heb (liep parallel aan een dezelfde discussie op een ander forum, volgens mij had het de titel “ competitie vervalsing”), op 1 of andere wijze is dit kennelijk verdwenen of onvindbaar geworden, heel jammer want er zat heel veel (strategisch) rekenwerk in met vele voorbeelden ter ondersteuning, het omvatte alle systemen die momenteel nog gebruikt worden, en wat je hieraan kon verbeteren. Er werd mij destijds een try-out aangeboden op de MVB om het 3 finale systeem nieuwe stijl uit te proberen, helaas zagen de rijders hier op het laatste moment nog vanaf, oid.
Op het oude 3 kwalies 2 finales systeem waarbij was ook een verbeterde variant voor gevonden, je snelste kwalificatie tijd zou gelden voor de 1st finale, en je op 1 na snelste kwalificatie tijd voor de 2de finale, in plaats van je snelste kwalificatie tijd voor 2 finales, ook werd daarmee het doorstarten van de 2de finale opgeheven of het gebruik van 2x dezelfde startopstellingen in beide finales. Ik meen dat hetzelfde gold voor het 2 kwali 3 finale systeem, 1ste kwalificatie tijd voor de 1ste finale, de 2 kwalificatie tijd voor de 2de finale, en je snelste tijd van beide finales of de tijden uit beide finales bij elkaar opgeteld, dienden voor de opstelling voor de 3de finale, ik meen dat het zoiets in elkaar stak. Op deze wijze werd het beste compromis verkregen om een wedstrijddag zo eerlijk mogelijk voor iedereen te laten verlopen.
Ik hoop de bestuursleden open staan om iets verder te kijken dan de huidige systemen, en het aandurven om iets nieuws op te starten, of heeft men ook wat problemen met veranderingen/verbeteringen!
Wellicht was het een van deze twee?Ik ben de hele avond al aan het zoeken geweest naar het topic wat ik destijds hier aan gewend heb (liep parallel aan een dezelfde discussie op een ander forum, volgens mij had het de titel “ competitie vervalsing”), op 1 of andere wijze is dit kennelijk verdwenen of onvindbaar geworden, heel jammer want er zat heel veel (strategisch) rekenwerk in met vele voorbeelden ter ondersteuning, het omvatte alle systemen die momenteel nog gebruikt worden, en wat je hieraan kon verbeteren.