Nieuwe Walkera V120d02S v2

Ik wil jullie even laten zien dat er nog mensen bestaan die een prachtige after sales support hebben.
Ik heb een tijdje geleden een slipper clutch van BenMlee gekocht. Nu blijkt dat de as, waar ik al klachten over had, inderdaad niet goed gemaakt was. Hij bied nu iedereen aan dat hij gratis een goede as opstuurt.

Mooie service! :thumbsup:

Dear Customer,
We have a batch of defective slipper clutch shaft that was sent out between 11/28/2012 and 2/13/2012. They were made too weak. Our record indicate you may have purchased either a kit or replacement shaft. The correct much stronger shaft recently arrived from the supplier. Like to send out the replacement to you for free. If you would like the replacement, please reply with the address you like to send to. I will get it out to you ASAP. Sorry for the inconvenience.

Ben
 
Dat is nog eens een goede service Tom.
yellowflashcolorzpdt19.gif

De eerste leek wel of ie van pisbakkenstaal was gemaakt.
yellowflashcolorzpdt065.gif


Grtz Marco.
 
Ja, ik beschreef al dat je de as makkelijk met de vingers kan verbuigen, buiten het slechte grove draaiwerk.

Moet ik je de originele mail toesturen zodat je kan reageren?
Zo ja, even per PB je mailadres sturen graag.
 
Hey piloten en luchtruim sjeesers...

Ik heb eind vorig jaar een slipper clutch gemaakt maar nog niet gemonteerd... wilde een foto plaatsen maar moet nog even uitzoeken hoe ik dat kan doen hier...
Ik heb er een gemaakt met veerdruk en past en werkt perfect.

Heerlijk zo'n heli-hobby!!

grz. Marinus
 
Hoi Priest, je kan de je foto bijvoorbeeld online zetten in je album hier op het forum in je profiel. Als hij online staat met rechter muis op die foto klikken en afbeeldingslocatie kopieren kiezen. Dan hier een post maken en op dat gele postkaartje klikken (afbeelding invoegen) en dan daar de link naar je foto in plakken.

Grtz Jeroen
 
Dat rechts klikken voor afbeeldingslocatie werkt naar mijn weten niet in IE. Misschien dat daarom sommige mensen een probleem ermee hebben. Werkt wel in Chrome.

**Edit**

Never mind. Bij recente versies van IE werkt het wel.
 
Gisteren een beetje de limieten van de 120 aan het zoeken geweest met een boomstrike als gevolg.
De tail controller rod vloog eraf en aangezien ik die niet als spare had moest ik wel zoeken in het gras....
Na een 45 minuten zoeken bingo :-) nu kunnen we weer verder stoeien want verder was er geen schade.
 
Gisteren een beetje de limieten van de 120 aan het zoeken geweest met een boomstrike als gevolg.
De tail controller rod vloog eraf en aangezien ik die niet als spare had moest ik wel zoeken in het gras....
Na een 45 minuten zoeken bingo :-) nu kunnen we weer verder stoeien want verder was er geen schade.

En? wat vind je zover van de V120D02S V2 Tribal?
Nu je kan vergelijken met de 130-X.

Grtz Marco.
 
kleine indruk 120V2 versus 130x

Om te kunnen spreken van een doordreven vergelijkingstest is het nog wat te vroeg momenteel maar wat me wel opvalt :
130x meer power dan de 120V2
120V2 biedt langere vliegtijd wat een groot voordeel is tov de 130x
120V2 veel goedkopere spares dan 130x
de tail van de 120V2 is strak zonder tuning op upgrades mede dankzij een betere tailservo dan de standaard 130x.
Geen trillingen of schudden te bespeuren bij de 120V2 op geen enkele rpm.
De zender DEVO7 die erbij zit is echt om je bloot gat te laten zien... de instellingen en menu sturing is wellicht door een alien gemaakt.
Tot zover de dingen die me zo direct te binnen schieten dewelke me na de eerste vluchtjes opvielen.
 
"de tail van de 120V2 is strak zonder tuning op upgrades mede dankzij een betere tailservo dan de standaard 130x."

Zou je die servo op de 130x kunnen gebruiken?
 
Zou best kunnen ja mits de juiste servo mount op de boom.
Ik heb de ds35 en die is top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om te kunnen spreken van een doordreven vergelijkingstest is het nog wat te vroeg momenteel maar wat me wel opvalt :
130x meer power dan de 120V2
120V2 biedt langere vliegtijd wat een groot voordeel is tov de 130x
120V2 veel goedkopere spares dan 130x
de tail van de 120V2 is strak zonder tuning op upgrades mede dankzij een betere tailservo dan de standaard 130x.
Geen trillingen of schudden te bespeuren bij de 120V2 op geen enkele rpm.
De zender DEVO7 die erbij zit is echt om je bloot gat te laten zien... de instellingen en menu sturing is wellicht door een alien gemaakt.
Tot zover de dingen die me zo direct te binnen schieten dewelke me na de eerste vluchtjes opvielen.

Haha. Ja, de Devo7 is idd een gevalletje apart.
yellowflashcolorzpdt065.gif

Die staart van de V120D02S V2 blijft zelfs na meer dan 200 vluchten zo strak.
yellowflashcolorzpdt085.gif


Grtz Marco.
 
Nog een filmpje van die zelfde gasten.
Ze maken ook grotere modellen errug fraai.


Grtz Marco.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje jammer van de wieltjes :P in het begin zie je ze maar hij stijgt zonder op en land zonder...zouden ze echt in te trekken zijn :-) ?
 
Toch even inhaken...........
Ik heb een V120D02 met die Airwolf romp gehad en mee gevlogen.
Weliswaar de rode versie maar rompje is identiek aan die van jullie filmpjes want die hebben ze ge-air brushed.
Ik wil jullie even vertellen dat de V120D02S met zo'n soort rompje eromheen best wel slecht vliegt.
Met windstil weer ( nagenoeg nooit hebben we dat in Holland) is het wel te doen.
Maar met iets wind erbij was het een pain in the ass om mee rond te vliegen.
Zo strak en goed als mijn beide V120D02S heli's het doen zo slecht vloog die met het rompje rond.
Dus voor al degene die het idee hebben/hadden dat het vergelijkbaar net zo goed vliegt als onze 'kale' V120D02S zal helaas van een koude kermis thuiskomen.
Voor de windstille dag en dan erg relaxed mee rondtuffen, let wel hooveren voor het publiek en zekers niet zoals de meesten doen met een kale V120D02S zal het best wel gaan.
Maar meer dan dat zit er zekers niet in.
Vr Gr D
 
Was gewoon leuk om te zien hoe ze het v120dq02 rompje aangepast hebben (andere tailfin, langere staartvleugels, andere neus) een soort gepriegel met helis:)
 
Back
Top