E-REVO topic

Punch control staat op 40 %
Proline badlands staan backorder bij toemen.
Moesten uit engeland komen dus duurt nog even.
Gren haast,me diffs zijn er ook nog niet.
Mey de lst2 diffs moet je de spur/pinion combi
Ook weer aanpassen wil je dezelfde snelheid houden
Tov stock diffs?
 
Ja, ik draai nu op 18/54 met badlands en 6S, dat ga ik veranderen naar 21/54 als de LST2 diffs erin zitten. Je verliest ongeveer 3 tandjes op je pinion door de LST diffs.
Heb je voor gelijmde badlands? Ben bang dat die als een gek gaan balloonen op 6S. Ik heb de mijne los van de band gekocht en getaped met gorillatape. Balloonen praktisch niet op 6S nu :).
 
Ik rij op 4s only,Stock summit banden en trenchers,*Op 20/54.Met de badlands als ze binnen zijn en de lst 2 xxl diffs zal ik een 23 pinion bestellen dus


Verzonden vanaf Samsung Mobile
 
De Diffs zijn binnen
Ziet er super uit,
Nu iets op het bulkhead probleem verzinnen,
nog nooit wat mee gehad maar te proberen voorkomen.
Als axles houd ik gewoon de in nog nieuwstaat summit axles
 
Tja is momenteel vrij weinig op te doen. Enigste wat je kunt doen is een chassis brace toepassen eigenlijk. Hoe ga je de center shafts en de summit shafts koppelen aan de diffs?
 
Even mijn nieuwe kap en voorbumper showen!

74348338.jpg


52559706.jpg
 
Ziet er goed uit!
Lopen de wielen niet aan bij een strakke bocht?
Ivm de smalle offset van de velgen??

Offtopic : Mooie foto´s trouwens!
 
Eerlijk gezegd heb ik dat nog niet in de praktijk getest. Als ik de maximale uitslag test dan zou het goed moeten zijn.

Het was ook m'n plan om de body zo laag mogelijk te krijgen om het lage karakter van de revo te behouden. Ik zal later nog even laten weten hoe het zit met aanlopen. Mijn ofroad banden hebben echter wel offset, dus dat zou sowieso in orde moeten zijn.

Het is overigens de Ford F-150 Raptor SVT body van Proline.
 
Let er wel op dat ongeveer een halve- tot een centimeter overhoud tussen je kap en de wielen ivm het baloonen op hogere snelheden.

Eerlijk gezegd heb ik dat nog niet in de praktijk getest. Als ik de maximale uitslag test dan zou het goed moeten zijn.

Het was ook m'n plan om de body zo laag mogelijk te krijgen om het lage karakter van de revo te behouden. Ik zal later nog even laten weten hoe het zit met aanlopen. Mijn ofroad banden hebben echter wel offset, dus dat zou sowieso in orde moeten zijn.

Het is overigens de Ford F-150 Raptor SVT body van Proline.
 
Vette body. Welke type e-revo heb je? 1/8 of 1/16? ik zoek ook een muscle car body voor mijn 1/16 e-revo maar kan deze nergens vinden.

groet Ruben

Gisteren de revo van mijn schoonbroer omgedoopt naar een hpi editie, er zitten nu Alle mogelijke t-bone parts op en hpi goliath banden met een hpi vorza spoiler en hpi charger body.
Resultaat is supervet geworden:
4y3evezu.jpg

7unuru3u.jpg

Omdat de originele body aan de voorkant geknikt was hebben we de wielkasten expres dichtgelaten voor extra stevigheid.
 
de lst2 diff zijn al even binnen, deze goed shimmen, ook de badlands zijn binnen, dus ipv de trenchers, wel valt de afmeting van de badlands een beetje tegen
wat een iele wieltjes zeg.
Maarja hopen dat het daardoor wel heel blijft,
Nu is mijn vraag ik ben nog opzoek naar een oplossing voor de bulkheads aangezien ik
nu eens wel wil blijven rijden,
op 4 s, met lichte wielen dus nu, badlands, en lst2 diffs, summit axles,
 
Wacht maar tot je met de badlands rijdt, zijn erg goede bandjes, ookal zijn ze iel. Ik dacht in het begin het zelfde ;)

Wat zoek je precies voor de bulkheads dan? Iets dat ze niet breken? Zorg ervoor dat je wat materiaal(niet teveel, maximaal 0.5mm per kant) van je LST2 diffs afhaalt, erg veel info daarover vind je op het traxxas forum, of mistercrash zijn e-revo thread. Eigenlijk wil je enkel rondom de schroefjes van je LST diff bij de as waar de center as binnenkant wat weg dremelen. De rest van je bulkhead laat je zo ver mogelijk intact.
Verder, chassis brace, helpt ook erg veel. Kun je ook veel over vinden met google en het traxxas forum.
 
Back
Top