Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de screwpin! dat heb ik vaker gehoord. Bij mn erevo moest ik toen weer een complete as kopenJep diff tandwieltjes gestript, wel alle 3 gelijk vervangen als het dat is. Wat ook nog zou kunnen is zo,n schroefje wat eruit is om je as aan je diff output vast te maken. Is een klein schroefje met een soort stokje eraan.
Die dingen hebben ze apart ook hoorHeb er zelf zo eens gaan halen om mijn lrp blast te modificeren.Die diff output dingen werden vast gezet zoals je een pinion vast zet en bij te hevige motor draaide die as gewoon door.Nieuw asje gemaakt,gaatje erin geboord en traxxas screwpin erin,problem solved
![]()
Heb het open gekregen. Ziet er niet echt heel versleten uit... Veel olie/smeer zeg... Denk niet dat het hieraan ligt. Waarschijnlijk toch de assen. Alles draait gewoon goed rond. Hebben jullie nog tips om iets te checken nu ik toch de gearbox-) open heb?
Als je motor is gemonteerd moet in principe het andere achterwiel in tegengestelde richting draaien. Met dikke olie of vet in je diff (of misschien als de boel te strak is vastgedraaid), draait ie eerder dezelfde kant op.Heb de tanden in het diff bekeken. Ziet er goed uit. Heb alles weer dicht geschroefd en het lag waarschijnlijk aan de slipper clutch. Zat niet goed vast achter de spurgear. Het is alleen zo dat nu de banden allebei dezelfde kant opdraaien als ik één band ronddraai. Het hoort toch zo te zijn dat de ene naar voren draait en de andere naar achteren als ik een band met mijn vinger ronddraai?