Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Oké, ik had ergens gelezen om de eerste 2 keren op training mode rechtdoor te rijden (zachtjes) en niet al te veel te sturen, dit leek mij het makkelijkste :)

Is dit ook een goede methode ?
 
Nee, ik zou gewoon doen wat we hebben gezegd. Met een beetje weerstand is het het beste, dan polijst je de borstels en het vuil gaat er uit.
 
e5b0d641a8e595b3ce157d8190ebd543.jpg

Dagje rijden in het bmx bosje achter kijn huis :)
 
Wat is de kwaliteit van de gpm assen?
Staan voor €28 bij toemen.
De "gpm stalen assen v3.0 black"
Ben vandaag naar strand geweest en lekker gereden totdat de differential yoke brak. Is al de 2e.
Is dit een goede vervanger voor die prijs?
 
Niet voor die van Monstercars gaan, die zijn van Integy, die wil je niet hebben!
GPM is redelijk goed geloof ik.
MIP is duur, maar die gaan, afgaande van alle verhalen, langer mee dan je Rustler :)
 
Niet voor die van Monstercars gaan, die zijn van Integy, die wil je niet hebben!
GPM is redelijk goed geloof ik.
MIP is duur, maar die gaan, afgaande van alle verhalen, langer mee dan je Rustler :)

Ik hoop mijn Rustler binnen een paar dagen in huis te krijgen.
Ik heb er gelijk een rpm wheelie bar en een wide front bumper bij genomen
En ben aan het lezen wat de zwakke punten van een Rustler vxl zijn.
Ik lees dan dat er regelmatig problemen zijn met de achterassen.
de ene zegt gebruik de stamped 4x4 assen en de andere kiezen voor rvs assen.
 
Zolang je met de standaard ESC/motor rijdt en je de slipper clutch niet te strak zet, zul je de standaard aandrijfassen wel heel houden.
Integy staat dan wel heel slecht bekend, maar ze hebben ook goede producten. Mensen roepen vaak anderen na, zonder er zelf enige ervaring mee te hebben. Ik heb nog nergens reviews gezien van die Integy assen, maar ook van die zwarte GPMs niet. Een mogelijk voordeel zou de mindere roterende massa van de Integys kunnen zijn.

Wil je efficient met de centjes omgaan?: If it aint broke, don't fix it!
 
Zolang je met de standaard ESC/motor rijdt en je de slipper clutch niet te strak zet, zul je de standaard aandrijfassen wel heel houden.
Integy staat dan wel heel slecht bekend, maar ze hebben ook goede producten. Mensen roepen vaak anderen na, zonder er zelf enige ervaring mee te hebben. Ik heb nog nergens reviews gezien van die Integy assen, maar ook van die zwarte GPMs niet. Een mogelijk voordeel zou de mindere roterende massa van de Integys kunnen zijn.

Wil je efficient met de centjes omgaan?: If it aint broke, don't fix it!

Ik heb altijd de pech dat de handel op zondag kapot gaat dus wil ik graag wat onderdelen in huis hebben ,Daarom ben ik ook aan het uitzoeken wat de zwakken punten van deze auto is.
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt makkelijk speling op de c hubs,die in alu is geen overbodige luxe.Draagarmen in RPM en bumper van RPM.Maar zoals eerder gezegd,If it aint broke.......Die upgrades kosten alleen maar geld,zeker als je ze allemaal samen koopt zoals ik gedaan heb toen.
Met mijn andere modellen ben ik van plan het onderdeel elke keer door beter te vervangen indien het origineel stuk gaat.Voordeel van meerdere auto's is natuurlijk dat ik altijd een reserve bij heb mocht er wat stuk gaan,en je ook wat kan wachten op een nieuw onderdeel.Over die wheeliebar,leuk als je onroad rijd maar bashen...Dan vliegt hij telkens los als je wat verkeerd land,erg lastig soms.Het enige wat ik nu al zou kopen is gewoon de RPM bumper,das gewoon een must op elke rustler,stock bumpertje doet juist niks als je een botsing maakt.
 
Als ik een mooie wagen wil koop ik wel een scaler,voor te bashen mag hij er zo lelijk als de nacht uit zien,als hij maar stevig is. :D
En als we nu eerlijk zijn,een rustler is niet bepaald de mooiste truggy die er is,tenzij je er een bulldog body ofzo op zet.
 
Back
Top