gewoon: elevator.
is het veld te kort, dan vlieg je hem tegen de grond.
En dat kan gewoon heel netjes, heel gemoedelijk.
Voornaamste punt is dat hij zo dicht bij de grond een beetje gevoelig wordt op zn elevator, vandaar dat het met wat hobbels gaat. soms.
qua gas dichtzetten na de laatste bocht:
dat moet je gewoon uitproberen.
er zijn kisten die slecht snelheid verliezen. dan zet je op het lange rechte stuk al je gas uit. dan 2 bochten. dan final.
of een kist die veel snelheid oppakt met dalen. dan doe je dat ook.
kan de kist heel langzaam, pikt hij niet zoveel vaart op, dan kan het makkelijk dat je met alleen final voldoende kunt remmen EN dalen.
Zelf probeer ik met veel kisten in de laatste 2 bochten expres hoogte te verliezen, zodat het toestel iig snel genoeg gaat in die bochten.
dan zit je ook al een stuk lager, zodat je in final wat makkelijker aankomt.
bijvoorbeeld mijn dubbeldekkers.
die hebben stevig weerstand, dus verliezen vlot snelheid.
die kun je vrij hoog aan laten vliegen, omlaag komen, en toch netjes neerzetten.
al is het wel makkelijker om in de laatste bochten al wat voorwerk te doen.
heb je wat meer rust en zo.
Maar, beste Wil, je zit weer een spookkasteel in je hoofd te bouwen

tis niet zo moeilijk. het is per vliegtuig gewoon ff kijken wat hij lekker vind.
net als bij een vrouw.. je kunt er boeken over schrijven..
maar de jouwe wil het toch net ff anders