-

Heel erg gaaf mannen. Baal ik er al helemaal van dat ik niet kon. Volgende keer beter.

En echt prachtige foto's btw

Het was inderdaad "ontspannen vliegen", wat een geweldig mooie dag.
De Logo550SE waar ik nog maar weinig mee heb gevlogen, toch weer wat meer ervaring mee opgedaan ;)
Bedankt voor de mooie foto 's :D

Logo 550 SE

Volgende keer is deze ook van de partij !!!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Was er vanavond nog iemand wezen vliegen? Zag om kwart over acht een kleine auto staan. Reed zelf op de rijksweg.

Heb er zelf nog even gevlogen om half zes. Is een mooi plekje om te vliegen voordat ik een leerling oppik in nijmegen.

waarschijnlijk (bij goed weer) zondag weer
Misschien dat er morgen ook nog wel wat gaan, ik moet overslaan helaas

als ik wat weet, laat ik het weten

Jaja, heel erg gaaf Bas. Nu de t-shirts nog. Houden jullie mij er van op de hoogte als er weer gevlogen wordt. Ik heb mijn heli's weer in elkaar zitten en zin om te komen vliegen.

Klopt. Afgelopen weekend zag ik je berichtje te laat. Ik rij regelmatig langs en kijk dan even of er iemand is. Dit weekend zou wel leuk zijn. De heli's staan klaar.

Hallo allemaal,

Ik was vorige week voor het eerst op het veld. En ik moet zeggen ik ben erg onder de indruk van al het heftige stuntwerk.
Ik ben een jaar geleden in Nijmegen komen wonen en vind het geweldig, dat ik zo dicht bij huis (ik woon in Brakkestein) met met anderen samen heli kan vliegen.

Afgelopen zomer heb ik veel gevlogen op het veldje achter de hocky-vereniging naast de spoorlijn naar Venlo. 's Morgens vroeg is vaak de tijd dat ik, als het gezin nog slaapt, er even tussenuit knijp om te vliegen. Het is dan ook vaak nog windstil.

Ik ben, nu ik weet dat er op de Sint Jacobsweg gevlogen wordt, zeker van plan vaker te komen.

Gr,

Hugo

Back