1e brandstof heli kopen..

Discussie in 'Brandstof specifiek' gestart door bartpower, 8 aug 2009.

  1. Turbulence

    Turbulence Guest

    Hoi, als je de bladas wilt controleren kun je ook aan een kant van de bladas als hij nog gemonteerd zit met een imbussleutel de schroef draaien als hij nu aan de andere kant op en neer beweegt is hij krom ,aar als je hem toch al los hebt kun je hem beter vervangen als je hem zelf niet gebouwd hebt vergeet dan de loctite niet.
    Laat hem anders even bij de winkel controleren anders vergeet je wat en gaat hij weer neer dat zou zonde zijn.

    succes gr turbulence
     
  2. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Toevoeging op de tip van Turbulence:
    Verwijder maar één blad bij deze test.
    Door te kijken naar de blad-tip zie je dan sneller of het recht is ja of nee.
     
  3. bartpower

    bartpower Guest

    het is geen bestuurfoutje.
    we weten precies wat naar linksd en rechts is, dat is het probleem niet.
    mijn vader keek alleen maar naar de heli, en niet waar ie was.
    hij zag te laat dat er een container stond, hij had eerder moeten reageren met sturen, hij had niet mogen afdrijven.
    de lucht in...
    ja, daar heb je meer correctieruimte, maar kan hij ook flink snelheid maken en alleen maar harder crashen.
    ik denk dat ik maar eens 1 meter ga proberen en dan alleen maar stil proberen te houden.

    oh ja, even een ding: bedankt voor de handige tips om de dingen te vervangen, inderdaad waren de 2 assen ook krom, en de staart... hebben we niet meer veel van teruggevonden, de complete staartrotor lag 50 meter verder en de staart boom was amper meer te herkennen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2009

Deel Deze Pagina