Vorige zomer heb ik flink wat gevlogen met Fasst, ik viel regelmatig zelf bijna om van de hitte, maar de besturing ging gewoon door.... Maar goed, laten we ons beperken tot de wedstrijd
Als ie mijn stickmode vliegt en 'm vervangt bij schade, heb ik daar geen problemen mee hoor.. en heb m'n kist sowieso bij mij zondag
Ja.. bedankt. Het is even flink bijkomen.. Maar de spirit van Nando is helemaal goed! (edit) Geleende kisten.. ik weet niet of ik dan wel zo op mijn gemak vlieg
Hehehe maar toen stond je naast me en zat ik hoog genoeg om de zender in je handen te duwen voordat 'ie zou crashen
Nou, mijne is ook stuk... Ik vlieg ook fasst, zal ik dat de schuld dan maar geven? Nope, gewoon een stuurfout. Ik vloog op muziek, music van john miles. En ik hield me net iets teveel daar mee bezig. Had in ke moeten zitten, maar de vleugels waren wat schuin, en ik zakte, en ipv rechtleggen waarbij er nog een kansje was waarbij het goed zou zijn gegaan legte ik hem verder in ke. Hij is net zo stuk als de vorige, ik heb foto's dus die plaats ik zo wel. Ik zal zondag een wedstrijd vliegen, maar of het f3A-C word met een parkmaster, F3A-B met iets geleend of pylonrace E-Q500 (heb ik nu nog maar 1 accu voor, wat eigenlijk te weinig is.) dat weet ik nog niet.
Lijkt me leuk, alleen heb je dan 2x zoveel juryleden nodig. Maar ik vlieg toch liever B, en ik mag met Willy's Angel vliegen. Top! Ik kan morgen zelfs nog even oefenen.
Aardig wat crashes laatste dagen.... Geleende kist vliegt toch altijd anders, maar super dat iemand zijn kist aan een ander toevertrouwd!
Nando/Bas, ik heb 2 sebart sukhoi 50's. indien je er een nodig hebt laat maar horen neem ik het voor je mee.
Tsja, nu zal men dat wel weer arrogant vinden van 'de heren F3A vliegers' oid, maar in mijn beperkte ervaring is het wél een groep vliegers die elkaar graag helpen. Ook mensen die ze misschien niet zo goed kennen of vaak zien. Iedereen die een beetje met F3A bezig is, weet dat er veel tijd in gaat zitten... het is een intensieve hobby, je moet eigenlijk altijd zorgen dat je een kist vliegklaar hebt (eigenlijk 2), veel trainen, enz.. en we kunnen ons er allemaal in verplaatsen hoe zo'n domper het is als je dan vlak voor de wedstrijd met dit soort ongein te maken krijgt.
Ahum, dan zal ik maar niet zeggen waar ik vanavond was.....Anyway Hans zeer bedankt, ik kan weer verder! Volkert