1e F3A-B/C wedstrijd, 25 april te Oss.

Discussie in 'F3A' gestart door Alexzzz, 21 apr 2010.

1. 1crash2often

1crash2often

Lid geworden:
    20 nov 2005
    Nee, alleen een probleem met het achterlager van de Pletty. Deze is dus nu even uitgewisseld.

Volkert

2. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

Je had ook hier in Utrecht bij Gerin (leidsekade/SKF) even een nieuw achterlager kunnen halen.. maar dit werkt ook :)

3. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Vandaag iig lekker met de angel van willy kunnen oefenen, en ingesteld zoals ik hem voor B moet hebben.
    Moet wel lukken morgen.

Hoewel ik nu wel den goed excuse heb als ik laatste word.

4. Willy Swart

Willy Swart

Lid geworden:
    19 jul 2006
    Kan dan niet aan het materiaal liggen ;-)

5. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Zo, vandaag nog 6 oefenvluchten gemaakt, ik hoop dat het weer morgen net zo is:p

6. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

Ik heb al geoefend! 1..2..3.. 1...2...3.. 1...2...3.. :p

7. 3w_flyer

3w_flyer Guest

dat zijn al 3 zevens. Nog niet zo slecht

8. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

9. rwijnhov

rwijnhov

Lid geworden:
    3 nov 2008
    Ik kom morgen mooi met de motor naar oss.

10. Julius Monchen

Julius Monchen

Lid geworden:
    20 jan 2007
    Heren, veel succes morgen! Zo te zien werkt moeder natuur ook weer mee. :cool:

Ikzelf ben er morgen niet bij, ga lekker studeren voor m'n VWO-examen dat half mei plaatsvindt. :)

Groet,

Julius

11. Alexzzz

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Zo, ff wat koffie erin gooien en dan zo richting Oss:cool:

12. Henry_Mvsb

Henry_Mvsb

Lid geworden:
    23 nov 2005
    Succes, Heren :)

13. Erik1980

Erik1980

Lid geworden:
    12 jan 2009
    Hoe is de middag verlopen mannen?

14. Alexzzz

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Zo, net terug van een lange en mooie dag in Oss:) Het niveau in de B lag flink hoog, eigenlijk hoger dan ik had verwacht......:p Mijn eerste ronde was ronduit slecht, de figuren opzich waren allemaal wel in orde, maar ik vloog te diep, had wat moeite met de vlieglijn (heb ik ieder jaar in Oss, hahaha) dus al met al niet tevreden. Qua punten viel het alleszins mee. Mijn 2e vlucht was al beter qua diepte enzo, daarmee won ik iets van 15 punten. Mijn laatste vlucht had ik zelf ook meer rust gevonden en stond redelijk relaxed te vliegen, dat was een hele behoorlijke vlucht dan ook. Uiteindelijk 6e van de 13. Net even gechecked; dit jaar heb ik met de Evo 17 vluchten gemaakt, dus eigenlijk viel het dus redelijk mee gezien de voorbereiding. Ik heb van andere B vliegers aantallen (trainingsvluchten) gehoord waar ik wel van schrok:D (als in: vééél). Gelukkig heb ik nu een mooi f3a trainingsveld gevonden op 10 minuten rijden (Steenbergen) dus komende maand gaat daar stevig getraind worden, jullie zijn nog niet van me af:D

Ander leuk puntje; Bas op de eerste plek in de C:cool: (ondanks het 47 inch Yakje waar heel veel mensen spottend op reageerden...)

Mooie dag dus, Bas heeft wat foto's, op naar Son!!:D

15. Erik1980

Erik1980

Lid geworden:
    12 jan 2009
    Super Bas, gefeliciteerd!!

6e van de 13 is niet verkeerd Alex, gezien het aantal trainingsuren. Kan alleen maar beter worden nu je op 10min van je trainingsveld woont.

Heb een deel van de dag mee mogen kijken en schrijven en weer veel geleerd. In Son doe ik mee!

16. Alexzzz

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Kijk, de EMCR komt er ook wel:cool:

17. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

We hebben toch een mooie start van het seizoen te pakken zo, qua weer bedoel ik dan.. de A dag was perfect weer en ook vandaag liet het weer weinig te wensen over.

De C klasse heb ik helaas niet veel van gezien, als je net een ronde B gejureerd hebt, ga je even ouwehoeren, koffiedrinken, enzovoort.

De start van de dag was nog wat onwennig, maar het niveau ging per ronde omhoog.

18. Bas roR

Bas roR

Lid geworden:
    2 aug 2008
    Bedankt Erik! Ook de aanwezigen bedankt voor de complimenten en felicitaties. Het lag ver buiten mijn verwachtingspatroon om hoge ogen te gooien met het profiel yakje.
    Zeker na de eerste ronde..
    Was verder een heerlijke dag zo; ik ben aardig verkleurd :)

Ik zal zo de foto's online gaan zetten.

19. Jan scholten

Jan scholten

Lid geworden:
    8 sep 2002
    ikke trotse Pa, Max in zijn allereerste wedstrijd F3A-C op een TWEEDE plaats..
    en zelf heb ik eindelijk eens gewonnen met bruin worden.. meestal wint ie dat ook van me.

was een hele leuke dag, veel gezien en geleerd.

20. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    Nou de eerste wedstrijd zit er op en hier regent het nu. Ik verwachte er weinig van te maken zeker als je na gaat dat voor mijn doen erg weinig getraind heb. Eerste ronde zaten er een paar schoonheids fouten in maar ik bleek toch de meeste punten te hebben. In de tweede ronde wat onrustig daardoor zag het er wat rommelig uit maar toch meer punten dan in eerste vlucht opzich niet verkeerd alleen de vlucht van winfried was erg strak en won terecht de tweede ronde. In ronde 3 begon ik erg sterk tot ik bij de stall turn kwam en er een wing over van maakte en terecht een 0 score kreeg. Wat me de eerste plek koste ik kwam 13 punten tekort voor de eerste plaats in ronde 3. Wat me wel opviel is als je een fout maakt dat dat je dat gelijk veel platsen kost. Dat zegt vooral veel over hoe dicht de top bij elkaar zit. Al met al was het een gezelig dag waar in ik veel plezier heb gehad

Deel Deze Pagina