2.4ghz scanner?

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door BadBert, 18 jul 2011.

1. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Aardstraling is voor zover ik wist een lulpraatje om dure matras magneten bij goedgelovigen aan te smeren. ;)

Ik gok dat daar gewoon ergens een homp metaal onder de grond ligt, een oude ploeg ofzo.
    Als we in de andere hoek over onze maaier heen vliegen hebben we hetzelfde rare trekje.
    Dat, of die boer zit met zn ipad op de trekker. :lol:

2. BadBert

BadBert Forum veteraan

Lid geworden:
    4 feb 2005
    Op 400 meter zit een boerderij... als ze daar een 1000mw booster hebben staan :S

3. PH-TVS

PH-TVS verslagschrijvers

Lid geworden:
    20 dec 2008
    Welke verklaring heb jij ervoor dan dat er op een plek in ons huis geen signaal is op mobieltjes, wifi router op die plek geen signaal doorgeeft en zelfs de tv hebben we moeten verplaatsen omdat er storing optrad?

Het bedrijf wat die metingen bij ons deed liet op een meetapparaat zien dat er duidelijk iets mis is op die plek en vertelde dat het mogelijk zou gaan om aardstraling. Onder de vloer gekeken en daar lopen geen kabels oid. Ook onder de grond zitten geen kabels op die plek.
    Een veldsterkte meter slaat ook uit op die plek.

Groet,
    Theo

4. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

Dan is er dus een veld, zoals de veldsterktemeter ook al uitwijst.

Dat heeft met aardstraling verder niets te maken. Een van de kenmerken van aardstraling, is dat het onmeetbaar is.

Dat bedrijf zou ik maar niet meer inhuren. Zie ook google 'aardstraling is vooral op uw portomonaie gericht'.

Wat het dan wel is? Kan van alles zijn, er lopen nogal wat kabeltjes en snoeren onder onze huizen door..

5. robert c

robert c

Lid geworden:
    8 jul 2008
    Jah precies, daar is het voornamelijk op uit, maar er zijn wel degelijk stralingsvelden (waar jij het dus ook over heb)

Ik had het dus even verkeerd begrepen, wat termen door elkaar gehaald.

6. Henri Zikken

Henri Zikken Guest

Je hebt straling, als in radiogolven, magnetisme, etc, en je hebt niet bestaande zaken als aardstraling. Niet met elkaar te verwarren :)

Bedrijven die over aardstraling beginnen moet je per direct wantrouwen, en hun apparatuur ook.

Deel Deze Pagina