2 maal bouwverslag Beech D18 Nick Ziroli.!

Hi Han,

Ik weet dat dit af en toe bij de hobby gebeurd, maar dit is wel heel triest om te zien. Het was zo'n super kist geworden met een super vliegbeeld. Ben blij dat ik hem in het echt heb mogen meemaken!

Groeten,
Bart de bewonderaar

Ik weet niet of de vorige reactie mee telt maar hier van af de camping zijn er al 4 modelvliegers die met je mee leven en het jammer zouden vinden als je de beech niet op nieuw vliegend hebt begin volgend jaar :sleepy:
ps pieteraaltje heeft nog een spanten/ribben set te koop voor de beech hier op het mbf

Sterkte met de wederop bouw want die 50 post moeten er komem al moet ik ze al 50 zelf doen

Han,

Wat een triest gezicht om de Beech zo te zien gaan, veel sterkte gewenst.

Zou mooi zijn een nieuwe Beech maar zou zelf zeggen ga vooral nu lekker door met de Rapide, want dat wordt ook een plaatje van een kist.

Er zijn nog zoveel andere mooie tweemotorige kisten die de moeite waard zijn om te bouwen en die op jou liggen te wachten.

Ton

Damn wat jammer.......een vervelend onderdeel van de hobby.....zeker als je er je ziel en zaligheid in gelegd hebt.......Uithuilen en weer beginnen!

He Han,

Wat een triest gebeuren. :onweer:Zo doe je lekker mee in schaal Nederland en het volgende moment zit je reacties te tellen.
Wat mij betreft halen we de 50 en kun je met frisse moed de Beech weer bouwen.
Ben wel benieuwd naar de oorzaak.

Succes met je nieuwe plannen.

Bert

Dat is wel erg balen nu kunnen we ze nog niet samen zien vliegen met die van Eric,ik hoop wel dat er toch nog weer eentje komt .
Kom effkes uitjanke en dan wer gouw de tekening erbé en wér beginne.
Sterkte met de nieuwe BEECH.

Damn wat zonde. Het was een erg mooie kist met helaas een veel te kort leven. Ik ben erbij de eerste schaalmeeting van 2010 om zijn opvolger te zien vliegen. Bovendien las ik gister iets over een bepaalde mooie take-off van een filmpje af, die wil ik dan wel zien!
Succes met de heropbouw.

Nou ja, Han moet niet een nieuwe kist maken om zich te bewijzen of omdat er hier nu 50 posts staan.. maar omdat ie het zelf graag wil en het een mooie kist vind die ie weer terug wil hebben.

Dat ie er eentje kan bouwen, heeft ie toch al lang overduidelijk aangetoond.

Tot nu toe vol bewondering en in stilte deze draad gevolgd. Kan nu niet achterblijven! Helaas hoort schade ook bij onze hobby, even wat tijd geven en weer gaan.

Sterkte,

Jacob Bos

Tjonge Han, dat is balen zeg, sterkte!

(Een voordeel is dat een tweede altijd sneller/makkelijker te bouwen is als de eerste ;))

Als je alles telt na posting 1737, dan zijn we al lang aan de 50.

@Han , heb je meer info over de oorzaak ?????

ps, De organisatie van de show in willebroek (royal brokenwings) hadden net dit weekend gevraagd of je volgend jaar op hun show zou willen komen vliegen met de beech (ik denk dat ze uitgekeken zijn op die van mij ;) daarom wouden ze er graag 2)

Nu kan ik de topictitel wel gaan aanpassen.
Zoveel reactie had ik niet verwacht.
Doet me goed.:worship::worship:
70 posten, en meer dan 1000 maal bekeken in 24 uur.
Jullie zijn me een stelletje.:p
Dus ga ik maar een nieuwe bouwen.
Die rapide wacht wel even.

Over de oorzaak verder weet ik nog niets.
Nog geen tijd voor gehad.
Ben nu nog niet klaar met werken.
Priegel werk hier maar moet wel om 9 uur klaar zijn.

Is ook niet zo gek als je ook nog 1150 km hebt gereden in 30 uur tijd.
Gelukkig heeft Manfred het laatste stuk gereden, kon ik mooi een tukkie doen.:sleepy:

Waarom een nieuwe beech.
Simpel hij vliegt zo fijn.
Als je er niet mee gevlogen hebt kun je het niet weten.

En eigenlijk wil ook nog een andere bouwwijze toepassen.
Zodat de afwerking nog echter wordt.
Dus ga ik HanDeBouwer maar eens terug roepen van vacantie.
Die is lang genoeg weg geweest.

En bijna alle kleine dingen die veel tijd hebben gekost bij de bouw,
zijn heel gebleven. Dit verkort natuutlijk wel de bouwtijd.
Zo is ook de vleugel ophanging kompleet heel gebleven.
Wel lijm verbingen los maar geen breuken.
En misschien kan ik het hele staartstuk nog gebruiken..
We zullen zien wat het gaat worden.
Zo heeft de cockpit kap ook heel weinig schade.
Aleen de stoeltjes zijn er uit.

Dinsdagavond met Manfred de motoren eens inspecteren.
Op het oog zijn ze goed.

Zo nu nog even verder met het werk.
Tot laters.

Groeten Han.

Laatst bewerkt:
Back