2e F3A-A wedstrijd 2010: Wieringen (zondag 9 mei)

• Topicstarter Topicstarter Henri Zikken
  • Startdatum Startdatum
Gelukkig is er voor bijna elk probleem wel een oplossing, dus ook voor de koukleumen onder ons:

Zie hier, de Turnigy Transmitter Glove!

txglove.jpg

Designed to fit nearly all transmitter antenna positions and allow for a neck-strap, the new TURNIGY transmitter glove is a must have item for low temperature flying conditions.

Made with a heavyweight zip, durable transparent cover that wont get brittle in sub zero temperatures and padded cotton/nylon material to insulate and protect against wind, snow and light rain.

You now have one less excuse to avoid getting outside and flying your model aircraft.

Meer product info vind je hier...:mrgreen:

Is ie er ook in het roze, met bekerhouder voor het kopje groene thee?

Jazeker, als extra accessoire te verkrijgen:

drinkershelmrozevoorbli.jpg

Dit is de 'handsfree' variant, voor wel 2 kopjes thee... :-)

Nu nog je UV blocker bril op en je bent helemaal het mannetje voor de volgende wedstrijd...:cool:

Laatst bewerkt:
Even voor de goede orde, ik behoorde niet tot de watjes die klaagden over de kou en wat dies meer zij.

Lijkt mij dus dat iedereen behalve ik dat ding moet dragen. En daar wil ik ook best een bijdrage aan leveren, inderdaad :)

Ach als jullie daar gelukkig van worden, wil ik best zo'n ding opzetten.. d'r is maar één voorwaarde; en dat is dat er geen thee in komt maar óf koffie óf cola. Het is eigenlijk overbodig om te zeggen, maar toch maar even, cola = Coca Cola. Pepsi erken ik niet als cola, om over andere merken nog maar te zwijgen :)

Het is toch handig zo'n Turnigy omdoos...Niet eens zo zeer voor de kou, maar meer om te gebruiken als je persee moet vliegen en de regen komt met bakken uit de hemel! Zo ook op het EK in Zwitserland een paar jaar geleden. Daar werd gewoon gevlogen, dan is dit een handige oplossing, voor 20 dollar! Kun je zelf niet voor gaan pielen.

Dus wat denk je....... ik heb er 1 besteld :-)

Hoor ik daar een vrijwilliger voor het roze hoofddeksel? :)

Vlieg jij met neckstrap? Mijn pult zou igg niet passen in dit geval.

Hoor ik daar een vrijwilliger voor het roze hoofddeksel? :)

Vlieg jij met neckstrap? Mijn pult zou igg niet passen in dit geval.

Dat zou best wel eens mee kunnen vallen....

Ik heb inderdaad een handzender met neckstrap! Dus voor mij is het zeer bruikbaar, vooral voor motregen of gewoon regen. Ik heb al vaak meegemaakt dat er gewoon gevlogen wordt met regen. Voor de kou heb ik hem niet nodig, dan vlieg ik over het algemeen niet...

vlnr:

Bert van der Vecht / Sebart WindS 110 (Sebastiano Silvestri)
Johan Zegers / Hobbyin X-tra (Dennis van der Tooren)
Sjoerd Schrichte / JM-Composit Leviosa (Jaroslav Mach)
Richard van Wijk / Delphin (Richard van Wijk)
Derk van der Vecht / CAModels Integral (Stephane Carrier)
Job Verkerke / JM-Composit Leviosa (Jaroslav Mach)
Ferry van Meerkerk / Oxai Azurit (Wolfgang en Roland Matt)
Hans Meij / ZNLine Synergy (Christophe Paysant Le Roux)
Roy Oostema / Krill Spark (Ales Zapletal)
Henri Zikken / Sebart WindS 110 (Sebastiano Silvestri)
Jan van Vliet / ZNLine Oxalys (Christophe Paysant Le Roux)
Danny van Vliet / Oxalys

Mijn friebel zat er ook op maar het horizontale friebelgedeelte waagde het bij de vorige wedstrijd bij de 1e vlucht in het 1e figuur van de kist af te breken. Het is ook een constructie van niets, twee 2.5mm plaatjes die op de kopse kant van eentje ervan verlijmd zitten. Die van Bert was er ook al eens nagenoeg afgekomen.

Dat kostte mij dus die hele vlucht. Dat gaat mij niet nog eens gebeuren, en met alleen het verticale friebelstuk vliegt ie ook prima.

Misschien dat ik nog wel een nieuwe maak, maar dan pas ik de constructie ook gelijk aan.

Back