Nou, het noodlot sloeg toe; onderweg naar Gouda kreeg ik een telefoontje van m'n pa, zijn auto had de geest gegeven, stond langs de kant van de snelweg, of ik 'm richting de garage kon slepen.............mjah, wat doe je dan...... Met de Panda weer naar huis gereden (want daar sleep je geen auto van 1300kg mee) en de "echte" auto gehaald om de boel te slepen. Kom nu net pas terug, zwaar balen dus In ben ieder geval wel extra gemotiveerd voor volgende week zondag (MVSB), maar het blijft zonde om om zo'n reden een wedstrijd te moeten missen....
Zonde! Maar het siert je wel dat je bent gaan helpen! Ik ga zo misschien een kijkje nemen op de wedstrijd...
Mjah, iemand die al 26 jaar lang voor je klaar staat, die laat je niet staan. Alleen de timing was wel ronduit bagger.....
Max 3e - we houden het lekker spannend bovenin We hadden een ferme wind recht in het gezicht.. niet de beste omtandigheden. Ik hoop dat het vandeweek een beetje weer wordt; ik moet de Remedy nog in de vingers krijgen en verder in/afstellen..
En in de 'B' 1. Volkert 1993pt (Twister) 2. Ruud 1990pt (Hyde Out/Away) 3. Winfried 1985pt (Twister) Nog iemand een Twister kopen? De derde twister in de zelfde kleuren als die van Volkert en van mij is te koop.... Tot volgende week! Dan hopen dat ik geen figuren verpruts ...;-(
Ik ben ook erg blij met mijn 6e plek, redelijk wat 2m kisten achter me gelaten met dat kleine 3D ding.
Helemaal waar Nando! Nog iets meer rust in je programma en je komt nog een paar plaatsen hoger... Sturen kan je wel.... ;-) GrWinfried
Tricky wind vandaag, 90gr cross en een stevige bries. Deels tevreden met mijn eigen prestaties. Eerste vlucht (1e wedstrijdvlucht ever) ging niet zo goed. Zenuwen speelden me toch parte. 2e vlucht was een stuk beter en daar was de score ook naar, zelfs een paar 8en. 3e vlucht helaas drama, 2 figuren volledig de mist in en de andere figuren ook niet zoals ik het kan. De hoge hoed (of was het figuur M Bas?) dient de komende week flink getraind te worden, hoop dat ik de X-tra morgen klaar heb dan kan ik daar mee aan de slag. Al met al voor mij een erg leerzame, gezellige dag. Veel opgestoken van de medevliegers.